مدارس شهرستان بوشهر فردا تعطیل شد

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: به سبب بارش شدید باران همه مدارس شهرستان بوشهر در نوبت صبح و بعد از ظهر فردا تعطیل است.

مدارس شهرستان بوشهر فردا تعطیل شد

مجید اجرایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر مبنی بر ادامه بارش شدید باران در بوشهر اظهار داشت: به علت بارندگی و تشدید ناپایداری‌های جوی با تصمیمات اتخاذ شده همه مدارس شهرستان بوشهر در نوبت صبح و بعد ازظهر فردا سه‌شنبه تعطیل است.

وی با بیان اینکه اعلام تعطیلی مدارس با هماهنگی فرمانداران شهرستان‌ها انجام می‌شود افزود: هنوز تصمیمی در مورد مدارس دیگر نقاط استان بوشهر گرفته نشده است.

در همین حال مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به استقرار سامانه بارشی بر روی آسمان استان بوشهر اظهار داشت: از بامداد امروز سامانه بارشی فعالیتش را در نقاط مختلف آغاز کرده که بیشتر مناطق استان را در بر گرفته است.

فرج‌الله شکوهی‌پور با اشاره به میزان بارش در برخی نقاط استان، افزود: بردخون در شهرستان دیر، جم، بوشهر و در برخی دیگر از نقاط جنوبی استان بیشترین بارش باران ثبت شده است.

بر پایه این گزارش این سامانه بارشی امروز طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی با شدت بیشتری نقاط مرکزی و جنوبی استان بوشهر را در بر می‌گیرد.

هم اکنون این سامانه به‌صورت بارش‌های شدید همراه با رعد و برق در مناطق مختلف فعال است.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها