بایرامی:شباهت زیادی به ترابی دارم ولی از او خوشگل‌ترم

گل گهر در آخرین بازی برابر ذوب آهن و در حالی که می توانست برنده بازی باشد به نتیجه تساوی رسید تا نیم فصل بدون برد برای این تیم به پایان برسد.

بایرامی:شباهت زیادی به ترابی دارم ولی از او خوشگل‌ترم

گل گهر با وجود تلاش زیاد کادرفنی و بازیکنانش بازهم به پیروزی نرسید تا به نوعی اولین برد این تیم در لیگ برتر طلسم شده باشد. این تیم برابر ذوب آهن به تساوی بدون گل رسید و نتوانست دروازه حریف را باز کند. مهردادبایرامی یکی از باتجربه ترین بازیکنان این فصل گل گهر است. او که با سابقه حضور در تراکتور، گسترش فولاد، فولاد، صبای قم به سیرجان آمده هنوز در این فصل موفق به گلزنی نشده است.

بایرامی در ابتدا درباره شرایط تیم گل گهر گفت:" اوضاع از نظر نتیجه گیری خوب پیش نمی رود ما چند بازی است که خوب بازی می کنیم اما به برد ختم نمی شود. ما بازی با شهرخودرو، ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان را باید می بردیم و الان می توانستیم 14-15 امتیاز داشته باشیم."

مهاجم این فصل گل گهر درباره خودش هم گفت:" من بعد از یک مصدومیت برگشتم و 4 بازی مهم تیم را از دست دادم."

او با اشاره به حضور مهاجمانی چون خودش، بهنام برزای و پیمان رنجبری در خط حمله گفت:" ما امسال گل نزدیم و فقط بهنام یک گل از روی نقطه پنالتی زده است. من فکر می کنم دلیل گل نزدن ما نباشیم همانطور که دلیل گل خوردن تیم بچه های خط دفاع نیستند. موقعیت های خوبی داریم اما نمی دانم چرا فرصت ها درون دروازه نمی رود."

او در ارتباط با شانس این تیم برای بقا گفت:" شانسی که آوردیم در زمانی که امتیاز نمی گرفتیم چهارتیم بالای جدول هم امتیاز نگرفتند. نکته مهم راجع به گل گهر اینکه این باشگاه ساختار منسجمی دارد و از این نظر از خیلی از تیم های لیگ برتر شرایطش بهتر است. ما همچنین یک بازی عقب افتاده داریم می خواهیم با برد در این بازی و بازی های آینده خودمان را به میانه های جدول برسانیم."

بایرامی با اشاره به بازی برابر ذوب آهن گفت:" متاسفانه بعد از هفته پنجم مصدوم شدم و در سه چهار بازی اخیر خیلی کم بازی کردم. دیروز عملکرد تیمی مان خیلی خوب بود و انشالله من و دیگر بچه های خط حمله بتوانند گلزنی کنند. در برابر ذوب آهن داور یک خطای پنالتی را روی من نگرفت و اگر این پنالتی را می گرفت می توانستیم بازی را ببریم."

مهاجم این فصل گل گهر در ارتباط با اینکه گفته می شود از نظر چهره به مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس شباهت دارد گفت:" خیلی ها این را به من گفته اند و قبول دارم یک مقداری به هم شبیه هستیم اما خدایی من خیلی خوشگل تر از ترابی هستم."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها