داد دی یونگ هم در آمد؛ VAR بارسا را دوست ندارد

فرانکی دی یونگ ستاره هلندی بارسلونا هم به جمع معترضان علیه وی ای آر اضافه شد.

داد دی یونگ هم در آمد؛ VAR بارسا را دوست ندارد

بارسلونا روز گذشته در زمین رئال سوسیداد با تساوی 2-2 متوقف شد تا صدرنشینی این تیم با خطری جدی مواجه شود. رئال اگر امشب والنسیا را شکست دهد، می تواند با صدرنشینی به ال کلاسیکو برسد.

بازی روز گذشته بارسا از حیث داوری پرتنش بود. دقیقه 92 خطای دیگو یورنته روی پیکه از سوی داور اعلام نشد؛ در حالی که بارسایی ها شدیدا معترض بودند. عجیب اینکه وی ای آر نیز روی این صحنه دخالت نکرد. خطا روی پیکه شباهت زیادی به خطای بوسکتس در دقیقه 12 روی مهاجم سوسیداد داشت که یک پنالتی علیه بارسا را باعث شد.

پس از بازی اکثر بازیکنان بارسا و خود والورده روی این اتفاق اعتراض داشتند و گفته می شود باشگاه بارسلونا رسما شکایتی تقدیم کمیته داوران خواهد کرد.

فرانکی دی یونگ هافبک معمولا آرام بارسا نیز پس از بازی گلایه های زیادی از داوری داشت. او به خبرنگاران گفت:« اگر خطای بوسکتس پنالتی بود، پس باید خطا روی پیکه هم پنالتی اعلام می شد. وی ای آر هم دخالت نکرد انگار ما را دوست ندارد.»

دی یونگ ادامه داد:« روز خوب ما نبود. بازی پر تنش دنبال می شد و پرس سوسیداد شدید بود. در زمین احساس راحتی نمی کردیم و به همین دلیل نتوانستیم پس از گل دوم حریف واکنش نشان بدهیم و تساوی را با برد عوض کنیم. از این بازی می توان درس های زیادی برای ادامه کار گرفت.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها