فرجی: پنالتی واضح روی مرا چرا کسی ندید!

مدافع شهرخودرو گفت: تمام کارشناسان داوری پنالتی حادث شده بر روی مرا تایید نکردند اما چرا هیچکدام از داوران بازی این صحنه را ندیدند؟

فرجی: پنالتی واضح روی مرا چرا کسی ندید!

فرشاد فرجی با ناراحتی از نادیده گرفته شدن پنالتی در دقیقه 40 بازی بر روی او اظهار داشت: با تمام احترامی که برای تیم حریف قائل هستم اما بر روی من خطای پنالتی واضحی صورت گرفت که همه ورزشگاه آن را دیدند اما داور و کمک هایشان آن را ندیدند تا شانس دو امتیاز حساسی که می‌توانست عصای دست ما شود از بین برود.

وی افزود: مدافع حریف به صورت واضح نه تنها پای مرا زد که روی پایم را هم لگد کرد اما تعجبم از این است که چطور آقای بنیادی‌فر این صحنه را ندید؟

مدافع شهرخودرو با ابراز ناراحتی از پنالتی‌های گرفته نشده در هفته‌های اخیر برای تیمش متذکر شد: بازی با سپاهان دو پنالتی ما را نگرفتند و باشگاه به کمیته داوران نامه زد اما هنوز یک هفته نگذشته که در این بازی باز هم پنالتی واضحی که همه کارشناسان در تمام برنامه‌ها و رسانه‌ها تاییدش کردند را مورد اغماض قرار می‌دهند تا 4 امتیاز حساس در دو بازی پشت‌سر هم از دست تیم ما بپرد. واقعا نمی‌دانم چه بگویم.

فرجی که فصل گذشته بازیکن نساجی مازندران بوده در خصوص مباحث فنی بازی نیز گفت: بازی سخت و نفس گیری بود چراکه نساجی هفته‌های پیاپی‌ای بود که برد نیاورده بود و نیاز به سه امتیاز داشت و از طرفی ما هم برای حضور در کورس نیاز به سه امتیاز بازی داشتیم و همین حساسیت بازی را بالا برده بود.

وی از تشویقش در ورزشگاه وطنی تمجید کرد و گفت: بچه همین شهر بودم و در نساجی سال‌ها بازی کردم. خیلی‌ها انتظار داشتند بمانم اما هدفم پیشرفت بود و دوست داشتم به تیم‌های بزرگتر فکر کنم. در عین حال نساجی خانه اول من است و روزی هم به خانه‌ام برمی گردم اما به خاطر شرایط سنی‌ام دوست داشتم رو به پیشرفت باشم. آن‌ها اول بازی مرا تشویق کردند و من هم با دسته گلی از آنها تشکر کردم.

مدافع گلزن شهرخودرو با اشاره به دو بازی آینده شهرخودرو تا نیم فصل تصریح کرد: ما در دو بازی آینده به سه امتیاز نیاز داریم تا در کورس بمانیم و بعد از آن وارد آسیایی شویم انشاالله در بازی‌های باقیمانده با تمام وجود بازی کنیم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها