نورالهی تنها بازمانده تیم برنده شهر قدس!

از تیمی که در هفته پانزدهم لیگ پانزدهم، راه آهن رادر شهر قدس شکست داد تا تیمی که روز گذشته در همین ورزشگاه سایپا را از پیش رو برداشت، تنها احمد نوراللهی در ترکیب اصلی باقی مانده است.

نورالهی تنها بازمانده تیم برنده شهر قدس!

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در استادیوم قلعه حسن خان تهران با دو گل از سد سایپا گذشت تا نیم فصل نخست را با یک برد خارج از خانه به اتمام برساند. این در حالی است که البته پس از پایان نیم فصل همچنان بازی ها ادامه خواهند داشت و در واقع بعد از بازی با تراکتور، سرخپوشان به تعطیلات زمستانی خواهند رفت.

نکته جالب این است که برانکو ایوانکوویچ نیز در هفته پانزدهم نیم فصلِ اولین سال حضور روی نیمکت پرسپولیس، در همین ورزشگاه تیمش را به میدان فرستاد و با همین نتیجه بر تیم همشهری غلبه یافت. آن روز مهدی طارمی هر دو گل پرسپولیس را به ثمر رساند تا شاگردان ایوانکوویچ برای اولین بار در لیگ پانزدهم، در بین 4 تیم بالای جدول قرار گیرند و نیم فصل را با نتیجه ای درخشان به پایان رسانند.

آن روز سوشا مکانی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، محمد انصاری، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی در ترکیب اصلی پرسپولیس جای داشتند. از این جمع حالا بنگر از فوتبال خداحافظی کرده، طارمی، ماریچ و رضاییان در خارج از کشور فوتبال بازی می‌کنند، مسلمان و مکانی در دو تیم زردپوش فوتبال ایران هستند و محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه و فرشاد احمدزاده در پرسپولیس باقی مانده اند.

اما نکته قابل توجه این است که از این گروه پنج نفره، تنها احمد نوراللهی روز گذشته هم در ترکیب اصلی بود. کامیابی نیا هنوز بعد از مصدومیت فیکس نشده، عالیشاه مورد غضب کالدرون است، انصاری و احمدزاده نیز دیروز نیمه دوم به زمین آمدند. همچنین گل دوم پرسپولیس با همکاری همین فرشاد احمدزاده و ضربه احمد نوراللهی رقم خورد.

پرسپولیس در سال های اخیر برخلاف نیمکت لرزان و بی ثبات مدیریتی، از ثبات قابل توجهی در فهرست بازیکنان برخوردار بوده و این را مدیون برانکو ایوانکوویچ است. او در 4 سال سرمربیگری در پرسپولیس، توانست غربال خوبی در فهرست خود انجام دهد و در نیم فصل دوم سال پایانی اش، قدرتمندترین پرسپولیس را روانه میدان کند.

نکته ای که برای پرسپولیسی ها اهمیت دارد این است که آن موقع تیم محبوبشان، با انجام 15 بازی در رتبه چهارم جای داشت اما حالا تیم کالدرون با یک بازی کمترنسبت به صدرنشین، دوم است و این فرصت را دارد تا حتی به صدر جدول هم برسد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها