اقدام شیطانی دکتر پلید با 7 خانم منشی در آبادان

چند زن جوان که منشی یکی از پزشکان معروف در آبادان بودند مدعی سو استفاده از سوی این دکتر شدند.

اقدام شیطانی دکتر پلید با 7 خانم منشی در آبادان

در پی ادعاهای 7 زن که همگی آنها منشی یکی از پزشکان معروف در آبادان بودند مبنی بر اینکه توسط دکتر مرد مورد اذیت و آزار و سواستفاده اخلاقی قرار گرفته اند که برخی از این زنان که نخواستند نامی از آنها برده شود اظهار داشتند این دکتر بسیار معروف است از آنها سواستفاده شوم کرده است.

این زنان مدعی هستند دکتر از آنها برای کار کردن سفته گرفته بود و به همین دلیل نیز از آنها سواستفاده غیراخلاقی کرده است .

این زنان گفتند پیام ها و فیلم های غیراخلاقی که دکتر برای آنها می فرستاد هنوز در گوشی هایشان به عنوان مدرک موجود است و آنها به دلیل اینکه نمی خواستند خانوادهای شان از نیت شوم دکتر باخبر شوند بدون اینکه حق حقوق شان رادریافت کنند از مطب دکتر بیرون می آمدند.

آنها به خاطر آبرو و سفته ای که دست دکتر پلید داشتند مجبوربه سکوت شدند و هیچ گونه شکایتی صورت نگرفته است.

این زنان تنها به واحد نظارت سازمانی که دکتر کار می کرد اطلاع دادند تا با این دکتر برخورد صورت گیرد لازم به ذکراست چندین فیلم نیز از این دکتر موجود است که وی در حال درمان زنانی است که به صورت کاملا عریان جلوی وی روی تخت دراز کشیده اند که با توجه به ادعای تایید نشده این 7زن موضوع درخوزستان درحال بررسی است.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • دکتر
    0

    دکتر یا غیر دکتر اینها را باید در ملآعام سنگسار کرد مگر هرکی دکتره هر غلطی و هر.....میتونه بخوره خاک بر سر فاسد... بیچاره خانمها یا دخترخانمها که مجبورند بدلیل فشار اقتصادی خانواده کار کنند باید یک همچین هرزه ای اینطور اذیتشون کنه. با اینها برخورد جدی نمیشه و آخرش هم میگن خانمها خودشون با رضایت خودشون این کار رو انجام دادند. البته این دکترنماها هم کلک میزنن و قول ازدواج هم به این ها میدهند پس خانمها باید بیشتر توی بحث محرم و نامحرم دقت کنند تا این اتفاقات نیافته. جدیدا توی بعضی مطبها خانمها حجاب و روسریها را هم کامل برمیدارند.

  • من
    0

    رئیسی کجایی دقیقا کجایی

  • کاربر ناشناس
    0

    این دکترها را باید بندازی جلو سگ.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها