سناتور گراهام: روند استیضاح ترامپ فورا از بین می‌رود

سناتور لیندسی گراهام جمهوری‌خواه که همچنین رئیس کمیته قضایی این مجلس کنگره است گفت، انتظار می‌رود جمهوری‌خواهان سنا هرچه سریعتر به روند استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پایان دهند.

سناتور گراهام: روند استیضاح ترامپ فورا از بین می‌رود

سناتور لیندسی گراهام جمهوری‌خواه شنبه در مصاحبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان در گرهمایی تجاری دوحه گفت: این مساله به سنا می‌رسد و فورا فروکش می‌کند و از بین می‌رود و من هر آنچه در توان دارم انجام خواهم داد تا آن را سریعتر به ورطه نابودی بکشانم.

اواخر اکتبر گراهام قطعنامه‌ای در محکومیت تلاش‌های دموکرات‌ها برای عزل دونالد ترامپ از قدرت صادر کرد.

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا مناسب است که او پیش از رسیدن طرح استیضاح به سنا نظراتش را بیان کند، گفت: خب فکر می‌کنم این طور باشد چون در حال انجام این کار هستم. تلاش دارم تا سیگنال کاملا شفافی بفرستم، مبنی بر اینکه من تصمیمم را گرفته‌ام. تلاش ندارم تا تظاهر کنم داور منصفی هستم. آنچه شاهدش هستم و امروز اتفاق می‌افتد، یک روند مزخرف کورکورانه است.

گراهام افزود: اگر شما دونالد ترامپ را دوست ندارید، کمتر از یک سال دیگر می‌توانید علیه او رای بدهید. اینطور نیست که اگر شما سیاستمداری را استیضاح نکنید، آن‌ها مسوول نخواهند بود.

این سناتور جمهوری‌خواه همچنین ابراز اطمینان کرد که ترامپ دلیل خوبی برای خواهش از کی‌یف "برای تحقیق درباره جو بایدن و پسرش هانتر بایدن" داشته است. پسر بایدن در هیات مدیره یک شرکت گاز طبیعی اوکراین تحت عنوان شرکت گاز بوریسما بوده است.

گراهام به سی‌ان‌ان گفت: پسر او ماهیانه ۵۰ هزار دلار از شرکت گازی دریافت می‌کرد که فاسدترین فرد در اوکراین مسوول آن بود و حدود دو ماه پس از آنکه آن‌ها منزل رئیس این شرکت گاز را مورد بازرسی قرار دادند، آن‌ها دادستان پرونده را اخراج کردند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها