کلوپ: از این به بعد پس از گل ها خوشحالی نمی‌کنم!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، معتقد است که مصدومیت ها برای این تیم دردسرساز شده اند.

کلوپ: از این به بعد پس از گل ها خوشحالی نمی‌کنم!

لیورپول امروز در اولین بازی هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس میزبان واتفورد قعر نشین بود. شاگردان یورگن کلوپ موفق شدند با دو گل محمد صلاح از سد حریف خود عبور کنند تا روند پیروزی ها و صدرنشینی قرمزهای آنفیلد ادامه داشته باشد.

یورگن کلوپ پس از پیروزی تیمش مقابل واتفورد در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

پیروزی مقابل واتفورد؟
شرایط بازی به شکلی پیش رفت که ما باید به خوبی از دروازه خود دفاع می کردیم. با این وجود ما هنگامی که توپ از دفاع عبور می کرد آلیسون را داشتیم. ما یک تیم با ۱۱ بازیکن هستیم نه ۱۰ بازیکن به اضافه یک نفر که بیکار که تنها یک دستکش دستش کرده است. آلیسون در بازی امشب نمایش فوق العاده ای داشت.

خستگی بازیکنان لیورپول؟
فکر نمی‌کنم که خستگی در بازیکنان وجود داشته باشد. با این وجود تکرار بهترین عملکرد از سوی بازیکنان با وجود این حجم از فشار بازی ها کمی سخت و دشوار است. در ماه های ژانویه و دسامبر کمی حفظ ثبات تیم سخت می‌شود.

خوشحالی بیهوده بعد از گل مانه؟
باور کنید که فکر نمی‌کردم که گل او آفساید باشد. از این پس بعد از گل ها خوشحالی نمی کنم و اول منتظر VAR می مانم. هرگز نتوانستم در آن صحنه آفساید را تشخیص بدهم.

مصدومیت واینالدوم؟
در حال حاضر نمی‌توان درباره مصدومیت او اظهار نظری انجام داد. با این وجود فکر نمی‌کنم که مشکلی برای آمدن به قطر داشته باشد. احتمالاً فردا چیزهای بیشتری درباره مصدومیت او خواهیم شنید. لیورپول با انجام بازی های زیاد مشکلی ندارد بلکه این مصدومیت ها هستند که دردسرساز می شوند. چند روز پیش لوورن را از دست دادیم و حالا واینالدوم؛ موضوعی که کار ما را کمی دشوار کرده است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها