لیورپول 2-0 واتفورد؛ دبل صلاح برای فرار قرمزها

لیورپول در جدال با تیم ته جدولی واتفورد به لطف دو گل محمد صلاح به سه امتیاز دیگر دست یافت و 49 امتیازی شد.

لیورپول 2-0 واتفورد؛ دبل صلاح برای فرار قرمزها

لیورپول صدرنشین بلامنازع و 46 امتیازی لیگ برتر امروز در آنفیلد میزبان تیم ته جدولی واتفورد بود که تنها 9 امتیاز داشت. قرمزها پس از این بازی به قطر خواهند رفت تا برای قهرمانی جام باشگاه های جهان بجنگند.

بازی با هجوم های لیورپول شروع شد ولی دقیقه 5 اسماعیل آسار از سمت راست با ارسال خطرناک خود می رفت واتفورد را به گل برساند ولی دینی یک قدم کم آورد و توپ از سمت دیگر به بیرون رفت.

لیورپول تیم برتر میدان بود ولی قادر به خلق موقعیت جدی نبود. دقیقه 22 ارسال مانه به هندرسون رسید ولی شوت کاپیتان به بالای دروازه رفت. دو دقیقه بعد، ضربه فنی محمد صلاح از روی دروازه و با فاصله ای اندک به اوت رفت.

دقیقه 33 واتفورد روی یک ضد حمله توسط دوکوره می توانستد به گل برسد ولی تعلل عجیب او و دخالت فن دایک بخت مسلم گلزنی را از او گرفت.

دو دقیقه بعد لیورپول به گل رسید. روی یک ضدحمله سریع، فیرمینو توپ را به مانه در میانه میدان رساند. ستاره سنگالی هم تک ضرب به صلاح پاس داد و او را که در جدال با مدافع واتفورد بود، در موقعیت خوبی قرار داد. صلاح با یک سرتوپ مدافع را محو کرد و سپس با شوت پای راست کات دار خود توپ را به کنج دروازه واتفورد فرستاد.

میهمان در دقایق پایانی می توانست توسط آسار به گل تساوی برسد ولی او از چند قدمی دروازه سایه زنی کرد. لیورپول هم توسط مانه شانس مسلم گلزنی داشت و می توانست 2-0 برنده به رختکن برود ولی او پس از دریبل دروازه بان و با دخالت مدافعان نتوانست ضربه نهایی را به توپ بزند.

در نهایت نیمه اول با برتری 1-0 قرمزها به اتمام رسید.

لیورپول نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرد و دقیقه 50 به گل دوم خود دست یافت. سادیو مانه با ضربه سر موفق به گلزنی شد ولی با دخالت وی ای آر این گل آفساید اعلام شد. آفسایدی که میلیمتری بود.

دقیقه 61 روبرتو فیرمینو حرکتی را از سمت چپ شروع کرد و با یک شوت پای چپ قصد گلزنی داشت ولی دروازه بان به راحتی توپ را در آغوش گرفت.

یک دقیقه بعد محمد صلاح با گلر تک به تک شد ولی با دخالت مدافعان، توپ در اختیار دروازه بان قرار گرفت در حالی که صلاح معتقد بود روی او مرتکب خطا شده اند.

دقیقه 73 روبرتو فیرمینو از چند قدمی دروازه صاحب یک بخت مسلم گلزنی شد ولی آنقدر تعلل کرد تا در نهایت ضربه نرم و آرام او در اختیار دروازه بان قرار گرفت.

دقیقه 80 پاس به عقب فن دایک نزدیک بود وارد دروازه خودی شود و از شانس خوب او توپ به کنار دروازه برخورد کرد و یک کرنر نصیب واتفورد شد. کرنر دلوفوئو می رفت مستقیما وارد دروازه شود ولی توپ به تیر افقی برخورد کرد.

دقیقه 90 بازی لیورپول با گل محمد صلاح کار واتفورد را تمام کرد. مانه از راست نفوذ کرد و با یک پاس به عقب اوریگی را درون محوطه صاحب بخت گلزنی کرد. ضربه او بد نواخته شد ولی توپ تصادفی به صلاح رسید و او هم با یک پشت پای زیبا توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها