سرکشی و دلجویی ازخانواده متوفیان بیگناه در اغتشاشات اخیر بهارستان

فرماندار بهارستان از سرکشی و دلجویی از خانواده متوفیان بیگناه در اغتشاشات اخیر در این شهرستان خبر داد.

سرکشی و دلجویی ازخانواده متوفیان بیگناه در اغتشاشات اخیر بهارستان

مجتبی خانجانی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان طی سخنانی اظهار داشت: امروز اگر جمهوری اسلامی ایران با فشار و تحریم مواجه است، بخاطر ایستادگی بر استقلال ملی و مبارزه با تمامیت خواهی دشمنان است و اگر به اقتدار و عزت نظام فکر نکنیم ، خیلی ها که امروز با ملت ایران دشمنی می کنند،آماده کمک به ما خواهند بود.

خانجانی با بیان اینکه شهرستان بهارستان و مردم به آرامش نیاز دارند افزود: شوراهای اسلامی شهرهای گلستان و نسیم شهر شهردار توانمند و آشنا به محیط انتخاب کنند.

وی گفت: متولی انتخابات براساس قانون هیئتهای اجرایی و نظارت هستند و هرکاری در انتخابات قرار است انجام شود، در چارچوب این هئیتها خواهد بود و در این راستا همه مسئولان باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند، اما نباید کار انتخاباتی کنند و اعلام می کنیم تبلیغات و تخلفات زودهنگام انتخاباتی رصد می شود.

فرماندار بهارستان اظهار داشت: از خانواده متوفیان حوادث اخیر که بیگناهی شان ثابت شده،حسب دستور مقام معظم رهبری در اسرع وقت سرکشی و دلجویی می شود و تأکید این است که تلاش بیشتر برای بازگرداندن ادارات آسیب دیده در اغتشاشات به چرخه خدمت رسانی به مردم مدنظر قرار گیرد.

وی با تأکید بر مقابله جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز توسط شهرداری ها و دهیاری ها گفت: شهرستان بهارستان نیاز به کار جدی و جهادی دارد، لذا مسئولان اداری شهرستان باید بیشتر از قبل و به صورت شبانه روزی کار کنند و نظارت مستمر بر مقابله با افزایش قیمت و گرانی ها توسط دستگاه های متولی و کمیته تنظیم بازار شهرستان یک وظیفه و تکلیف است.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها