عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب:

کسانی که باعث «تَکرار» دولت روحانی شدند حق ندارند پنهان شوند

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: کسانی که باعث تشکیل مجلس دهم و تکرار دولت روحانی شدند، نمی‌توانند خود را پنهان کنند و مسئولیت اقدام خود را نپذیرند بلکه باید پاسخگو باشند.

کسانی که باعث «تَکرار» دولت روحانی شدند حق ندارند پنهان شوند

عبدالحسین روح‌الامینی عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب در خصوص ویژگی‌های مجلس مقتدر و ضد فساد برای بهبود وضعیت معیشتی مردم اظهار داشت: این موضوع شرط لازم است اما کافی نیست و با این که مردم به شدت از تبعیض‌ها ناراحت هستند و به دنبال علاج این معضلات می‌گردند اما اداره بهینه کشور از بروز این مشکلات پیشگیری خواهد کرد.

روح‌الامینی با تاکید بر اینکه مجلس نیاز دارد که در کنار عدالت و فسادستیزی کارآمد باشد، یادآور شد: یک مجلس خوب باید بتواند یک کابینه مطلوب را روی کار بیاورد و بر روی عملکرد دولت نظارت داشته باشد.

نمایندگان وکیل‌الدوله نباشند اوضاع قطعا درست خواهد شد

عضو شورای مرکزی ائتلاف با بیان اینکه مجلس در چینش کابینه و رای دادن به وزرای مطلوب تاثیر جدی دارد خاطرنشان کرد: مجلس باید طوری بر امور کشور نظارت داشته باشد که حالت رهاشدگی فعلی احساس نشود.

وی تاکید کرد: اگر یک مجلس کارآمد، مردمی و با تخصص مورد نیاز مردم شکل بگیرد که اهل معامله و زد و بند و وکیل‌الدوله نباشند اوضاع قطعا درست خواهد شد.

کسانی که باعث تَکرار این مجلس و دولت شده‌اند حق ندارند پنهان شوند

روح‌الامینی درباره عبور از جناح گرایی در مجلس آینده خاطرنشان کرد: کسانی که باعث تشکیل مجلس دهم و تکرار دولت روحانی شدند، نمی‌توانند خود را پنهان کنند و مسئولیت اقدام خود را نپذیرند بلکه باید در قبال مردم پاسخگو باشند.

وی در پایان با اشاره به برخی نمایندگان که در اعتراض به عملکرد دولت استعفا داده‌اند، یادآور شد: در حالی که این نمایندگان خود از این دولت حمایت کرده‌اند امروز شدیدتر از مردم علیه ناکارآمدی دولت و نابسامانی‌ها معترض شده‌اند که قطعاً این بی‌صداقتی پذیرفته شده نیست.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها