آذری جهرمی حائز لقب «شیرین عسل» شد

روزنامه همدلی در یادداشتی از سورپرایز اخیر وزیر ارتباطات به شدت انتقاد کرد و به آذری جهرمی لقب شیرین عسل داد.

آذری جهرمی حائز لقب «شیرین عسل» شد

روزنامه همدلی نوشت: بسیاری از مردم از همدیگر می‌پرسیدند در شرایطی که مشکلات اقتصادی و تنگناهای معیشتی کمر مردم را خم کرده است و در حالی که دامنه ارتباطات ایرانیان با دنیای بیرون روزبه‌روز محدودتر‌ و مشکل‌سازتر از قبل می‌شود و همچنین دکمه فیلترینگ بر سایت‌ها و شبکه‌های بیشتری اعمال می‌شود، این وزیر جوان چه سورپرایزی می‌تواند داشته باشد که این مردم غم‌زده را خوشحال کند. برخی دیگر نگران بودند که نکند به جای سورپرایز شوک‌زده شوند.

درست مثل شوک گرانی بنزین و سه برابر شدن آن در یک شب! یا شوک فیلتر شدن تلگرام که ابتدا بسیاری آن را فقط یک شوخی تلقی کردند یا قطعی سراسری اینترنت و....در این بین برخی دیگر از رونمایی از اینترنت ملی گفتند که ارتباطات با خارج مرزها و دنیای بیرون را قطع می‌کند.

فارغ از این که در فضای شلوغ و پر ازدحام کلانشهرهایی مانند تهران و با وجود معابر غیراستاندارد چگونه قرار است که سورپرایز جهرمی عملیاتی شود، اما آن چه بیشتر مد نظر قرار گرفت احساس مردم از شنیدن خبر به اصطلاح خوش جهرمی بود. به اعتقاد مردم پهپادهای حمل بسته‌های پستی که خبر خوبی برای وزیر ارتباطات محسوب می‌شود، آنقدر با مطالبات و دغدغه‌های مردم فاصله دارد که برای آنان نه تنها سورپرایز نیست بلکه حتی مطرح کردن آن را نادیده گرفتن و توهین به خود می‌دانند.

همچین دو روزنامه اصولگرای فرهیختگان و جام جم در تیتر نخست شماره امروز خود با نگاه انتقادی به موضوع سورپرایز جهرمی پرداختند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها