افشاگری زهرا امیرابراهیمی درباره شخصی که فیلم خصوصی اش را منتشر کرد

زهرا امیرابراهیمی در مصاحبه‌ای با سینا ولی‌الله در یک شبکه فارسی‌زبان پس از دوازده‌سال، سکوتش را در رابطه با ماجرای فیلم خصوصی‌ای که از وی پخش شد، شکست.

افشاگری زهرا امیرابراهیمی درباره شخصی که فیلم خصوصی اش را منتشر کرد

به گزارش خبر فوری ، زهرا امیرابراهیمی بازیگر جنجالی سریال نرگس که سالها قبل به دلیل پخش یک فیلم خصوصی از خودش مجبور به ترک ایران شد در مصاحبه ای با یکی از شبکه های فارسی زبان مدعی شده شخصی به نام مجید بهرامی فیلم وی را منتشر کرده است.

او گفت: پلیس ایران در ابتدا مرا به جرم تولید و توزیع چنین فیلمی بازداشت کرد، و دستگاه قضا نیز همزمان شروع به تدوین قانونی برای چنین جرمی نمود؛ من به دوست سابقم که ناگهان غیبش زد مشکوک بودم؛ اما در نهایت مشخص شد فردی به نام مجید بهرامی، که ادعای بیمار بودن داشت و چت‌های زیادی از گفت‌وگوهای مبتذلش با دختران دیگر ذخیره کرده بود، فیلم را پخش کرده است.

وی افزود: ابتدا قرار بود شش سال در بازداشت بماند، ولی در نهایت فقط چند ماه در حبس ماند و سپس تبدیل به یک سوپراستار تئاتر شد.

مجید بهرامی کیست؟

سید مجید بهرامی متولد سال ۱۳۵۶ بازیگر تئاتر و سینما بود. او در فیلم‌هایی چون بدرود بغداد، گیلانه، دانه‌های ریز برف و تئاتر سیاها، خانه‌ای در گذشتهٔ ما، عشق آباد و عجایب‌المخلوقات ایفای نقش کرد. مجید بهرامی بعدها در اظهارنامه خود به دادگاه خود را یک بیمار روانی خواند.

وی چندی بعد به بیماری سرطان مبتلا شد و برای درمان بیماری او و اعزام او به کشور آلمان خانه هنرمندان ایران و انجمن عکاسان تئاتر نخستین اکسپو عکس تئاتر ایران را برگزار کردند که درآمد حاصل از فروش این اکسپو به درمان بیماری مجید بهرامی اختصاص داده شد.

این بازیگر که در چند سال آخر زندگی‌اش با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، روز شنبه ۲۴ آبان‌ماه ۱۳۹۳ درگذشت.

منبع: سرنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • 5
    0

    فیلم خصوصی این خانم دست مجید بهرامی چه میکرده؟

  • نویدرضایی
    0

    سرطان نصف حقش بود کسی که باعابرو کسی وحتی باعث حبس وموقعیت شغلی اوشد ولی خداجای حق نشسته واین مساله باعث پیشرفت نسبی زهراشد ولی سرطان نسیب اون مردکثیف شدتا زجرکش بشه خدایا توراسپاس

    نظرات شما -
    • پیمان
      0

      آبرو

    • ناهید
      0

      سرطان هم یک بیماری هست مثل خیلی بیماریهای دیگه که افراد خوب و کمتر خوب زیادی به آن دچار میشوند. به گونه ای این مساله رو ببان نکنیم که سرطان بلایی است که باید سر آدم های کمتر خوب بیاید. روزی داروی این بیماری کشف میشه مثل وبا و طاعون تا هیچ انسانی زجر نکشه به امید سلامتی همه مریض ها

  • پربسا
    0

    حالا بعد از 12 سال زهرا ابراهیمی می خواهد خودش را تطهیر کند. جالب هست!!! ظاهرا جای گناهکار و بی گناه در جامعه ما عوض شده است. زهرا ابراهیمی هم غلطهای زیادی کرده بودند و حقش بود که آبرویش برود. باشد که شاید توبه کند و خداوند از گناهانش بگذرد!!

    نظرات شما -
    • خوبه تو
      0

      خوبه تو خدا نشدی .اگه تاحالا گناه نکردی که میشی ۱۵ معصوم خب خداروشکر امام پریسا هم داریم .مطمئنی خودت بی گناهی؟

  • زاگرس انارانی
    0

    حالم از هرچی سلبرتیه به هم میخوره هیچوقت نبوده‌این جماعت پر مدعا دارای حواشی اخلاقی و....نباشند

  • صوفیا
    0

    منم حالم از همه بازیگرا بهم میخوره

  • جواد
    0

    اونکه میگفت فیلم مربوط بمن نیست شباهت بهش داره دوما فیلمش دست یارو چکار میکرده

  • م ن
    0

    این که می گفت من نیستم یکی شبیه منه میخوان منو خراب کنن حالا می گه خودم بودم فیلمم پخش شد

  • Apr
    0

    نویسنده میتونه دید خواننده رو به سمت موضوعی انحرافی سوق بده لطفا بیماری افراد و اشتباهات اونا رو دستمایه جذب مخاطب نکنید کی گفته سرطان تاوان اشتباهات افرادی هست که در گذشته به بیراهه رفتن.ویا اینکه اگر کسی اشتباهی رو مرتکب شد جای بخششی براش نیست.ما که خدا نیستیم .

  • عاقل باشیم
    0

    دوستان یکم فکر کنین.تمام این افراد که اینجور داستانایی برای خودشون درست میکنین بالافاصله سر از خارج از کشور در میارن. به نظرتون چرا؟تمام این کارا نقشه ایه برای گرفتن پناهندگی.انتشار این فیلم امیر ابراهیمی.رفتن روی جعبه تلفن در خیابان انقلاب توسط شاپرک....شاپرک الان کجاست؟...اینا روش گرفتن پناهندگیه

  • اصغر جغی
    0

    من آخرش نفهمیدم اون که تو فیلم با امیر ابراهیمی بود اسشمش بهرامی بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • مهران
    0

    زندگی خصوصی هرکسی به خودش ربط داره حالا فیلم دست کسی دیگه بوده و منتشر شده بماند .باید از گناه تنفر داشت نه از گناهکار ‌‌‌..انسان جایزالخطاست ولی با آبروی کسی بازی کردن گناه خیلی بزرگیه ...چقدر راحت انسانیت رو زیر پا میگداریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "بهترین خواننده سال" کدام خواننده بود؟