ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن درزنجان از امروز آغاز می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه سهمیه استان زنجان در طرح اقدام ملی مسکن چهار هزار و ۹۲۰ واحد مسکونی است، گفت: ثبت نام این طرح از امروز شنبه در زنجان آغاز می‌شود.

ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن درزنجان از امروز آغاز می‌شود

مسعود بیات‌منش از آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان خبر داد و گفت: ثبت نام از طریق ورود به سامانه h ttps://tem.mrud.ir در استان از ساعت ۱۰ صبح امروز( شنبه) ۲۳ آذر ماه آغاز می‌شود.

وی سهیمه استان زنجان در طرح اقدام ملی مسکن را چهار هزار و ۹۲۰ واحد مسکونی اعلام کرد و گفت: از این تعداد واحد، سهم شهرستان زنجان چهارهزار واحد معادل ۷۰ درصد و ۹۲۰ واحد هم برای ابهر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن شامل همه اقشار عمومی جامعه که مسکن ندارند، می شود، ابراز کرد: مهمترین شرط ثبت نام در این طرح تاهل و فاقد مسکن بودن است.

بیات منش، تصریح کرد: اولویت بندی برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن وجود ندارد و متقاضیان می توانند ثبت نام کنند و این طرح در قالب شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر و بافت فرسوده اجرا می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ، ابراز کرد: انبوه سازان مسئولیت ساخت این واحدها در استان زنجان را برعهده خواهند داشت و آورده دولت زمین و تسهیلات خواهد بود.

بیات منش گفت: برای اجرای این طرح ۲ مورد زمین با تفاهم نامه با نیروهای مسلح و یکی از تعاونی ها کلنگ زنی شده و قراردادهای این طرح با پیمانکاران در استان زنجان منعقد شده است.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • قاسمی
    0

    باسلام کی دوباره ثبت نام اغازمیشودتوروخدا تاامدیم به خودمون تموم شد بگین کی هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها