مدیر مسئول روزنامه ابتکار در گفت و گو با خبرفوری مطرح کرد؛

تبلیغات کاغذی انتخابات بر روی افزایش تورم و نرخ کاغذ تاثیر می گذارد

مدیر مسئول روزنامه ابتکار گفت: تبلیغات کاغذی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حتما تورم کنونی در بازار کاغذ را افزایش می دهد.

تبلیغات کاغذی انتخابات بر روی افزایش تورم و نرخ کاغذ تاثیر می گذارد

مدیر مسئول روزنامه ابتکار در گفت و گو با خبر فوری در خصوص تبلیغات کاغذی انتخابات مجلس شورای اسلامی و تاثیر این روند بر روی افزایش نرخ کاغذ و یا تهدید رسانه های کاغذی اظهار داشت: این مقوله حتما تورم کنونی در بازار کاغذ را افزایش می دهد.

محمدعلی وکیلی ادامه داد: به خصوص که در حال حاضر کشور با کمبود و تورم قیمت کاغذ رو به رو است، تبلیغات کاغذی نمایندگان می تواند بر روی قیمت تاثیر زیادی داشته باشد.

وی با اشاره به این که باید روش های جایگزین برای استفاده کمتر از کاغذ را در دستور کار قرار دهیم ، عنوان کرد: در وهله نخست باید از انتقال ارز و در مرحله دوم باید از اتلافی که در کف خیابان ها صورت می گیرد جلوگیری کنیم به خصوص که تبلیغات بروشوری که بسیار پرهزینه و اسراف است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مصوبه وزارت ارشاد در خصوص ارائه تبلیغات سازمان های دولتی به خبرگزاری ها اقدامی موثر در این موضوع است، گفت: ما در یک تغییر پرادایمی از پرادایم رسانه کاغذی به پارادایم فیزیکال و طبیعی هستیم.

وی بیان کرد: بنابراین نامزدهای انتخابات ترجیح می دهند بخشی از تبلیغات خود را از طریق رسانه ها عرضه کنند.

وی اظهار کرد: بهتر است رسانه های دیجیتال تبلیغات پوستری را به داخل فضای دیجیتال نیاورند،چرا که این اقدام بر روی فضای بصری مخاطبان اثر می گذارد، یعنی باید در غالب آگاهی ها رسانه ای عمل کنند.

وی افزود: بنابراین تبلیغات را نباید با آگهی بلکه با آگاهی دادن به مردم انجام دهند.

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها