دستگیری سارق باطری خودروهای غرب پایتخت و مالخر اموال سرقتی

رئیس کلانتری ۱۴۲ کن از دستگیری یک سارق لوازم خودرو و مالخر اموال سرقتی خبر داد و گفت: سارق به ۷۰ فقره سرقت باطری خودرو در غرب پایتخت اعتراف کرد.

دستگیری سارق باطری خودروهای غرب پایتخت و مالخر اموال سرقتی

سرهنگ محمد کمیجانی رئیس کلانتری ۱۴۲ کن در توضیح این خبر، بیان داشت: روز شنبه شانزدهم آذرماه ماموران کلانتری ۱۴۲ کن هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری موفق شدند که یک سارق لوازم خودرو را در حال سرقت باطری شناسایی و دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی متهم ۲ دستگاه باطری سرقتی نیز کشف شد، تصریح کرد: ماموران متهم را به همراه اموال کشف شده به کلانتری انتقال می دهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در کلانتری به سرقت ۷۰ دستگاه باطری و زینک لاستیک اعتراف کرده است، گفت: سارق مدعی بود که اموال سرقتی را به مالخر رفته است و مبلغ دریافتی را صرف خرید مواد مخدر شیشه کرده است.

کلانتر محله کن ادامه داد: ماموران در ادامه رسیدگی به پرونده موفق شدند، مالخر اموال سرقتی را شناسایی و با دستور قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام پلیسی افزود: در بازرسی از مخفیگاه مالخر تعداد ۳۰ حلقه لاستیک و زینک خودرو کشف و مالخر اموال سرقتی پس از انتقال به کلانتری اظهار داشت، اموال سرقتی را از طریق سایت های آگهی می فروخته است.

کمیجانی با بیان اینکه هر دو متهم به جرم ارتکابی به صراحت اقرار کردند، گفت: با تکمیل پرونده هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها