دستگیری عامل ساخت درگاه‌های اینترنتی جعلی در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمین‌شهر از دستگیری فردی که اقدام به ساخت درگاه‌های پرداخت الکترونیک جعلی و انتشار آن در فضای مجازی کرده بود خبر داد.

دستگیری عامل ساخت درگاه‌های اینترنتی جعلی در خمینی‌شهر

علی جعفری نژاد فرمانده انتظامی شهرستان خمین‌شهر اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتای فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر به دنبال رصد سایت‌ها و کانال‌های موجود در فضای مجازی، یک کانال ساخت درگاه‌های پرداخت الکترونیک جعلی شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا در گام بعدی و با انجام اقدامات علمی و تخصصی توانستند هویت اصلی عامل این کانال که یک نوجوان 15 ساله بود را به دست بیاورند که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

وی اظهار داشت: متهم دستگیر شده با توجه به شواهد و مدارک موجود به جرم خود اعتراف و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را تفریح و کسب درآمد عنوان کرد.

جعفرنژاد در پایان خاطرنشان کرد: وجود درگاه‌های اینترنتی جعلی یکی از معضلات اصلی در فضای مجازی است که امنیت مردم را تهدید می‌کند و متأسفانه عده‌ای سودجو دست به ایجاد چنین درگاه‌هایی می‌زنند اما باید بدانند که پلیس فتا به صورت شبانه‌روز فضای مجازی را رصد کرده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌کند.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها