واکنش بانوی مدال آور کاراته به از دست رفتن طلا

بانوی مدال آور کاراته ایران در مسابقات اسلوونی ابراز امیدواری کرد موفقیت هایش ادامه داشته باشد.

واکنش بانوی مدال آور کاراته به از دست رفتن طلا

کاروان کاراته ایران متشکل از چندین ورزشکار سبک شیتوریو در مسابقات بین المللی اسلوونی مدال های رنگارنگی را برای ایران به ارمغان آوردند.

تیم منتخب شیتوریو شو کو کای یونیون به ریاست محمد متقیان نژاد و به سرپرستی حمید عباسی ،در این دوره مسابقات در شهر لوبیانا حضور یافت و در پایان رقابت ۱۳۰۰نفر از ۲۳ کشور، تیم اسلوانی مقام اول را کسب کرد، تیم ایران دوم شد، یونان و مجارستان هم مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

حدیث انصاری زاده هم یکی از مدال آوران ایران در این دوره از رقابت ها بود. او در باره شرایط مسابقات و عنوانی که به دست آورد، گفت: سطح فنی مسابقات خیلی بالا بود. من اولین بار بود که در این مسابقات شرکت می کردم و تجربه خیلی خوبی بود که تا فینال خوب پیش رفتم اما متاسفانه در فینال نتیجه را واگذار کردم و مدالم نقره ای شد.

وی درباره مدت زمانی که طول کشید تا آماده مسابقات شود، بیان کرد: من برای این مسابقات ۶ماه تمرینات فشرده داشتم تا به آمادگی کامل رسیدم .

این کاراته کای مدال آور همچنین گفت: خدارا شکر مسئولان باشگاه پیام شرایط خوبی برای من فراهم کرده بودند و من بدون هزینه ای از امکانات بدنسازی و پیست آنها استفاده کامل را می کردم.
انصاری زاده در پایان افزود: از پدر و مادرم که همیشه مشوقم هستند تشکر می کنم. از آقای راسخ و همچنین از مربی خوبم آقای ایمان متقیان که شرایط را فراهم کردند که من بتونم دراین مسابقات شرکت کنم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها