واکنش رونالدو به احتمال برخورد یوونتوس و رئال

کریستیانو رونالدو علاقه ای به رویارویی با رئال در یک هشتم نهایی ندارد و مشتاق است در فینال با تیم سابقش روبرو شود.

واکنش رونالدو به احتمال برخورد یوونتوس و رئال

یوونتوس در آخرین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان توانست در زمین لورکوزن با دو گل به پیروزی دست یابد. رونالدو اولین گل بازی را روی پاس دیبالا به ثمر رساند و تعداد گل هایش در فصل جاری لیگ قهرمانان را به دو افزایش داد. گونسالو ایگواین نیز در دقایق پایانی برتری یووه را دو برابر کرد.

یوونتوس به عنوان تیم صدرنشین راهی دور یک هشتم نهایی شده و روز دوشنبه مشخص خواهد شد که باید با چه تیمی روبرو شود. یکی از این تیم ها ممکن است رئال مادرید باشد که قطعا به دلیل بازگشت رونالدو به برنابئو، فوق العاده جذاب و البته پرحاشیه خواهد شد.

رونالدودر مصاحبه با اسکای اسپورتس گفت:« شرایط خوبی دارم و مشکلات بدنی ام برطرف شده اند و دیگر موضوعی مربوط به گذشته است. 4 هفته با مشکلاتی در زانو روبرو بودم که البته جزئی بودند ولی حالا از هر لحاظ خوب هستم. اوضاع در تیم هم در حال بهتر شدن است و الان بهتر از گذشته بازی می کنیم. بازی به بازی اعتماد به نفس تیم بیشتر می شود و در ادامه یوونتوسی بهتر را شاهد خواهید بود.»

رونالدو در مورد مثلث تهاجمی یوونتوس با حضور خودش، دیبالا و ایگواین گفت:« از بازی کنار هم بسیار لذت می بریم. فرقی نمی کند دیبالا کنارم باشد یا ایگواین. درک متقابل ما فوق العاده عالی است. واضح است که تصمیم در مورد سیستم تیم را مربی می گیرد ولی نمی توانم کتمان کنم که وقتی دیبالا و ایگواین هر دو در ترکیب هستند و با سه مهاجم بازی می کنیم، لذت بخش تر است.»

رونالدو در مورد قرعه یک هشتم نهایی و احتمال برخورد به رئال گفت:« رئال یک تیم خارق العاده است و دوست ندارم الان با این تیم روبرو شویم. ترجیح می دهم دیرتر و در فینال برابر رئال قرار بگیریم. بازی با رئال در فینال مطلوب من است.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها