رابرتسون: هیچکس نمی‌خواهد با لیورپول روبرو شود

اندی رابرتسون، ستاره اسکاتلندی لیورپول می‌گوید با اینکه می‌داند این تیم در مرحله بعدی چمپیونزلیگ قرعه دشواری خواهد داشت ولی هیچ تیمی نمی‌خواهد در این مرحله با لیورپول روبرو شود.

رابرتسون: هیچکس نمی‌خواهد با لیورپول روبرو شود

اندی رابرتسون، ستاره اسکاتلندی لیورپول می‌گوید می‌داند که تیمش در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان با قرعه سختی روبرو خواهد شد ولی هیچ تیمی نیست که بخواهد در این مرحله با لیورپول روبرو شود.

لیورپولی‌ها سه‌شنبه در حالی به مصاف سالزبورگ رفتند که می‌دانستند در صورت شکست مقابل این تیم اتریشی از لیگ قهرمانان حذف می‌شوند. ولی شاگردان کلوپ با پیروزی 2-0 در خانه حریف به عنوان تیم اول گروه E راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شدند.

لیورپول در سالهای اخیر در لیگ قهرمانان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته. شاگردان کلوپ در سال 2016 به فینال لیگ اروپا رسیدند و بعد از آن دو سال پیاپی به فینال لیگ قهرمانان راه یافتند و سال گذشته جام قهرمانی چمپیونزلیگ را از آن خود کردند. به همین دلیل است که رابرتسون می‌گوید هیچ تیمی دوست ندارد در مرحله بعدی با قرمزهای لیورپول روبرو شود.

رابرتسون در این باره گفت:" ما در دو سال گذشته جوی به‌وجود آورده‌ایم که کسی دوست ندارد با ما روبرو بشود. ما تیمی هستیم که دو بار به فینال رسیده‌ایم و در این تورنمنت همه برایمان احترام قائل هستند".

ستاره اسکاتلندی لیورپول در ادامه گفت:" هیچکدام از تیمهایی که به مرحله یک‌هشتم صعود کرده‌اند نمی‌خواهند با ما روبرو شوند. ولی ما نمی‌توانیم به این واقعیت غره شویم و باید ثابت کنیم که چرا هیچکس نمی‌خواهد با ما بازی کند".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها