فلیک: بایرن در مسیر درستی گام برمی‌دارد

سرمربی بایرن مونیخ از پیروزی برابر تاتنهام خوشحال است و تاکید کرد که تیمش در مسیر درستی گام برمی‌دارد.

فلیک: بایرن در مسیر درستی گام برمی‌دارد

بایرن مونیخ بهترین عملکرد را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به نام خود به ثبت رساند. بایرن در دیدار پایانی برابر تاتنهام هم با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید و تنها تیمی لقب گرفت که در هر شش دیدار خود توانست به پیروزی دست پیدا کند و با ۱۸ امتیاز، مقتدرانه به دور بعد راه پیدا کرد.

هانس فلیک، سرمربی بایرن بعد از بازی این‌گونه واکنش نشان داد: در نیمه نخست مشکلاتی داشتیم و نتوانستیم بازی زیبایی به نمایش بگذاریم با این حال با هوشیاری بازی را اداره کردیم. تاتنهام بازیکنان سرعتی دارد و بازی کردن برابر این تیم آسان نیست.

او ادامه داد: در نیمه دوم بسیار بهتر بازی کردیم و با ارائه یک نمایش خوب به پیروزی رسیدیم. به بازیکنان به خاطر این نمایش خوب تبریک می‌گویم. فرصت‌های زیادی خلق کردیم و می‌توانستیم بیشتر گلزنی کنیم. بسیار مهم بود که بتوانیم در این دیدار پیروز شویم. توانستیم سه گل هم به ثمر برسانیم و این نشان می‌دهد که تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد و در مسیر درستی گام برمی‌دارد.

فلیک در پایان درباره کوتینیو گفت: او احساس خوبی در بایرن دارد و توانست یک گل زیبا هم به ثمر برساند و این نشان می‌دهد که از نظر روحی در شرایط خوبی است.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها