واکنش مورینیو بعد از بازی بایرن

سرمربی پرتغالی تاتنهام به شکست تیمش برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

واکنش مورینیو بعد از بازی بایرن

تاتنهام در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در آلیانس آره‌نا به مصاف بایرن مونیخ رفت. در این دیدار خیال دو تیم از صعود به دور بعد راحت بود و به همین خاطر مربیان چند بازیکن اصلی را استراحت دادند و بازی در نهایت با پیروزی ۳ بر یک بایرن به پایان رسید.

مورینیو در نشست خبری بعد از بازی این‌گونه به شکست تیمش واکنش نشان داد: بازی خوبی از نظر من بود. نمی‌خواهم درباره نتیجه صحبت کنم. من نکات مثبتی را در بازیکنان تیمم دیدم و این برای من کافی است. فویث بازی خوبی را به نمایش گذاشت. او برای نخستین بار است که برای تیم من بازی می‌کند.

او ادامه داد: برابر تیم بسیار خوبی بازی کردیم. بایرن بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و آزمون خوبی برابر این تیم داشتیم. شکست را دوست ندارم و ترجیح می‌دهم که یا پیروز شویم یا مساوی کنیم. حداقل کاش در دقایق پایانی، سون گل دوم را به ثمر می‌رساند و بازی به جای ۳ بر یک، ۳ بر ۲ می‌شد.

مورینیو در پایان گفت: با وجود آنکه در این دیدار تن به شکست دادیم اما بازی نکات مثبتی برای ما داشت. وقتی شکست می‌خورید نباید اجازه دهید که این شکست روی بازیکنان تاثیر منفی بگذارد و فکر می‌کنم که شکست برابر بایرن چنین حالتی برای ما نداشت و روی بازیکنان تاثیر منفی نخواهد گذاشت.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها