باید انتقام بازی رفت را از بروژ بگیریم

گلر فرانسوی رئال از تساوی بازی رفت برابر بروژ خاطره خوبی ندارد و معتقد است تیمش امشب انتقام گیری خواهد کرد.

باید انتقام بازی رفت را از بروژ بگیریم

رئال مادرید که پیش از این صعودش به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مسجل شده بود، امشب در زمین بروژ بلژیک به میدان خواهد رفت. در بازی رفت، رئال تا مرز شکست خانگی هم پیش رفت ولی به لطف گل راموس توانست بازی را به تساوی 2-2 بکشاند.

زیدان به دلیل در پیش بودن دو بازی بسیار حساس برابر والنسیا و بارسا امشب به بیشتر نفرات ذخیره خود میدان خواهد داد. گفته می شود آلفونس آرئولا به جای کورتوا درون دروازه رئال قرار خواهد گرفت.

آرئولا گفت:« ال کلاسیکو؟ واقعیت این است که هنوز به آن بازی فکر نمی کنیم. همه تمرکز ما روی بازی با بروژ است و ما باید این بازی را پیروز شویم چون در هر صورت یک بازی از لیگ قهرمانان است. سپس بازی با والنسیا را پیش رو داریم و بعد ال کلاسیکو خواهد بود.»

تساوی 2-2 بازی رفت:« در مادرید بروژ ما را به زحمت انداخت. آنها خیلی زود به گل رسیدند و امشب باید از دقیقه اول خوب بازی کنیم و انتقام بازی رفت را بگیریم. ما برای این بازی با انگیزه ایم؛ حتی اگر تشریفاتی باشد. ما هدفمان پیروزی است و نه هیچ چیز دیگر.»

اوج گیری رئال:« ما به خودمان ایمان داریم و هر بازیکن در زمین تمام توانش را می گذارد. این روند خوب بی دلیل نیست و نشان از اعتماد کادر فنی و بازیکنان به یکدیگر دارد. ما داخل زمین بسیار باهم صحبت می کنیم و اتحاد خوبی در تیم وجود دارد.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها