یوونتوس به هر بازیکن یک فراری داده بود!

بندیکت هوودس، بازیکن آلمانی سابق یوونتوس در اظهاراتی عجیب درباره دوران حضورش در این تیم گفت بعد از قهرمانی یووه در سری آ به همه بازیکنان این تیم یک اتوموبیل فراری داده شده است.

یوونتوس به هر بازیکن یک فراری داده بود!

بندیکت هودس، ملی‌پوش آلمانی که در حال حاضر در باشگاه لوکوموتیو مسکو بازی می‌کند سابقه بازی در یوونتوس را دارد و به مدت یک سال در بیانکونری توپ زده است. هودس در آلمان بیش از 200 بازی با پیراهن شالکه انجام داد و بعد از آن در سال 2017 به عنوان یار قرضی به یوونتوس پیوست. هودس به مدت یک سال به صورت قرضی در یوونتوس حضور داشت ولی به ندرت به میدان رفت. او حالا برای لوکوموتیو مسکو بازی می‌کند.

هوودس حالا در مصاحبه با گل درباره دوران حضورش در یوونتوس، ادعای عجیبی درباره این تیم مطرح کرد و گفت:" سال قبل از آنکه من به یوونتوس ملحق بشوم به خاطر قهرمانی یووه در سری آ به تک تک بازیکنان تیم یک اتوموبیل فراری داده شده بود. اگر هم کسی گفته بود ماشین نمی‌خواهد به او پاداش ماهانه کلانی تعلق گرفته بود".

ستاره سابق یوونتوس در ادامه گفت:" این نشان می‌دهد که یوونتوس چه سطحی دارد. ولی در رختکن این تیم از ناراحتی و فضای منفی بین بازیکنان هیچ خبری نبود. روحیه تیمی در یوونتوس استثنایی بود. من از نحوه برخورد بازیکنان با همدیگر واقعا تحت تاثیر قرار گرفته بودم".

هوودس در ادامه گفت:" یوونتوس یک خانواده بزرگ است و من در آنجا با احترام زیاد مواجه شدم و من را به راحتی پذیرفتند. با اینکه برای یووه خیلی بازی نکردم ولی چه به عنوان یک فرد و چه به عنوان فوتبالیست با محبت همه روبرو بودم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها