رقم قرارداد استراماچونی فاش شد

در نهایت پس از مدت ها شایعه و خبر، رقم قرارداد استراماچونی فاش شد.

رقم قرارداد استراماچونی فاش شد

بعد از اینکه مسئولان باشگاه استقلال به دلیل مشکلات بانکی نتوانستند پول آندره آ استراماچونی را پرداخت کنند، رسانه یورو نیوز نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و در نهایت رقم قرارداد این سرمربی ایتالیایی را فاش کرد.

به عقیده این رسانه، استراماچونی رقمی حدود ۱ میلیون و ششصد هزار یورو است و برای پرداخت این پول مسئولان باشگاه استقلال با مشکل انتقال آن مواجه شده اند و هیچ صرافی نیست که بتواند پول این سرمربی را یک جا به او پرداخت کند.

همین اتفاق هم باعث شده تا مسئولان باشگاه به کشور‌های اطراف ایران بروند تا شاید با کمک یک واسطه پول استراماچونی پرداخت شود.

منبع: یورونیوز

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علی فاتح
    0

    فدراسیون فوتبال درمدت 8سال حضورکی روش درایران چراازاو برای بروزکردن مربیان فوتبال کشوراستفاده نکرد تا بااین وضع اقتصادی ازمربیان داخلی استفاده کنیم درحال خاضرحتی باوجودمربیان خارجی باشگاههای ما نمی نوانند نتیجه بگیرند زیراماسخت افزار که مهم ترین ان زمین فوتبال رادراختیار نداریم برای3سال پول مربیان خارجی راصرف زیرساخت کنند وباعدم مدیریت پول های اینچنینی ندهند واین یک قانون برای تمام باشگاهها درتمامی رده ها باشد همانند زمانیکه قانون شده بود ازدروازه بان خارجی استفاده نکردیم وباعث شد دروازه بان های خوبی درکشور اظهاروجود گنند.البته اگردلالیسم بگذارد

  • علی نخجوانی
    0

    استقلال به استراماچونی نیاز جدی دارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها