لمپارد: از یک گروه خیلی سخت صعود کردیم

فرانک لمپارد از صعود تیمش به مرحله بعد لیگ قهرمانان ابراز خوشحالی کرد و تاکید کرد تیمش باید تقویت شود.

لمپارد: از یک گروه خیلی سخت صعود کردیم

در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چلسی برابر لیل قرار گرفت و ۲ بر یک پیروز شد. تامی آبراهام و سزار آسپیلیکوئتا با گل‌های خود تیمشان را راهی یک هشتم نهایی کردند.

فرانک لمپارد سرمربی چلسی بعد از صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان گفت: خوشحالم توانستیم به هدف خودمان برسیم و در گروهی دشوار صعودمان را به مرحله بعد قطعی کنیم. البته یکسری نواقص در تیم ما وجود دارد که باید برطرف شود. فصل قبل ادن هازارد در تیم ما گل‌های زیادی به ثمر رساند ولی در این فصل جای خالی او در تیم حس می‌شود و نیاز است که خریدهایی داشته باشیم و بتوانیم مشکل گلزنی خودمان را حل کنیم.

او افزود: در زدن گل باید خیلی بهتر و روان‌تر از این عمل کنیم. می‌توانیم در زمستان خریدهایی داشته باشیم. البته من آدم واقع بینی است و معتقدم که خرید کردن در زمستان سخت است. شما در نقل و انتقالات زمستانی با محدودیت در خرید بازیکن روبرو هستید ولی به هر حال چلسی یکسری استانداردهای تعریف شده در تیم دارد که باید این‌ها را رعایت کنیم. شما ببینید با این شرایط نیز در لیگ و در لیگ قهرمانان نتایج خوبی به دست آوردیم و از یک گروه خیلی سخت صعود کردیم.

گفته می‌شود جیدون سانچو، ستاره انگلیسی تیم دورتموند و ویلفرد زاها بازیکن تیم کریستال پالاس دو گزینه لمپارد برای تقویت تیمش در خط حمله است. او البته اولیویه ژیرو و میچی باتشوایی را نیز در ترکیب خود دارد ولی به نظر می‌رسد لمپارد اعتقاد چندانی به این دو مهاجم ندارد و قصد دارد تیمش را برای ادامه مرحله حذفی لیگ قهرمانان تقویت کند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها