طرح زمستانی در جاده‌های هرمزگان اجرا می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان بر آمادگی دستگاه‌های عضو شورای ترافیک در اجرای طرح زمستانی با توجه به افزایش سفرها به استان تاکید کرد.

طرح زمستانی در جاده‌های هرمزگان اجرا می‌شود

رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان بر آمادگی دستگاه‌های عضو شورای ترافیک در اجرای طرح زمستانی با توجه به افزایش سفرها به استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه با آغاز فصل بارش‌ها، روانسازی ترافیک و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار در معابر درون و برون شهری بسیار پراهمیت است، اظهار کرد: در طرح راهداری زمستانی، پلیس راهور، راهداری، اورژانس، آتش ‌نشانی، هلال ‌احمر و دیگر نیروها مشارکت دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: کاهش تصادفات جاده‌ای و تامین امنیت کامل در جاده‌های استان از جمله مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

وی با اشاره به وضعیت بارندگی در زمستان بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی بارش‌هایی با شدت زیاد در پیش داریم و برای مقابله با آبگرفتگی معابر باید تمهیدات لازم توسط شهرداری‌ها اتخاذ شود، ضمن اینکه سایر دستگاه‌ها همچون پلیس راهور، اورژانس، هلال احمر و اداره کل راهداری نیز باید آمادگی لازم را داشته باشند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها