واکنش به جنجال‌سازی یک خبرنگار خارجی درباره بودجه سایت رهبر انقلاب

معاون دفتر نشر آثار رهبر انقلاب نسبت به ادعای خبرنگار یک رسانه خارجی درباره بودجه سایت KHAMENEI.IR واکنش نشان داد.

واکنش به جنجال‌سازی یک خبرنگار خارجی درباره بودجه سایت رهبر انقلاب

مهدی فضائلی معاون دفتر نشر آثار رهبری در واکنش به ادعای دروغ خبرنگار یک رسانه خارجی درباره بودجه سایت KHAMENEI.IR اظهار کرد: اینکه بودجه یک موسسه منسوب به رهبری (هرچند تصویب نشده و نامعلوم از نظر میزان تخصیص نهایی) معلوم باشد، امر مثبت و ارزشمندی است. اما بی اطلاعی با تجاهل مغرضانه خبرنگار یک رسانه نسبت به تفاوت سایت اینترنتی یک موسسه با موسسه‌ای با فعالیت‌های متعدد و متنوع حتماً خوب نیست.

وی گفت: چه خوب است مجموعه‌های ضد انقلاب نیز به مخاطبانشان بگویند بودجه‌شان چقدر است و از کجا تأمین می‌شود! البته این اطلاع رسانی مانند توئیت این خبرنگار نباشد.

منبع: خبرآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • هرمز
    0

    من خودم سالها در اروپا زندگی کرده ام در انجا فساد در نقطه صفر قرار دارد میپرسید مگر میشود بله میشود ببینید در سیستم کشورهای اروپایی تخطی از قانون مساوی است با مصادره کل اموال یعنی به عبارت ساده تر اگر فرار مالیاتی کردید و روزی گیر افتادید به شکلی نقره داغ خواهید شد که درس عبرتی برای سایرین خواهد بود لکن درب فساد بسته شده است اما ایران متاسفانه بهشت مفسدان شده است

  • مجید
    0

    من نمیدونم چرا هر دولتی سر کار میاد از نظر مالیات و قیمت نفت و انرژی و کلا اونایی که مردم باید بدهند مارو با اروپا و امریکا مقایسه میکنند ولی وقتی میخواهند حقمون رو بدند مارو با کره شمالیو و بورکینو فاسو و سودان و افغانستانو .... اینا مقایسه میکنند؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها