مدارس شماری از شهرستانهای کردستان در روز چهارشنبه تعطیل شد

بر اساس اعلام آموزش و پرورش کردستان و در راستای مقابله با گسترش روز افزون ویروس آنفلوانزا شماری از مدارس شهرستان های استان در روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

مدارس شماری از شهرستانهای کردستان در روز چهارشنبه تعطیل شد

بر اساس اعلام آموزش و پرورش استان کردستان و با هدف مقابله با گسترش روز افزون ویروس آنفولانزا مدارس شماری از شهرستان‌های استان کردستان در روز چهارشنبه بیستم آذر ماه تعطیل اعلام شد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان با تصمیم فرمانداری‌ها و همچنین ستادهای مدیریت بحران مدارس شماری از شهرستانهای کردستان، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر چهارشنبه تعطیل اعلام شده است.

علیرضا منتشلو عنوان کرد: با تصمیم فرمانداری‌ها فردا چهارشنبه بیستم آذر ماه مدارس شهرستان‌های بیجار، دیواندره، دهگلان، قروه و منطقه سریش‌آباد تعطیل اعلام شده است.

وی گفت: بر همین اساس در تمامی دوره های تحصیلی در مناطق شهری و روستایی و در دو نوبت صبح و بعدازظهر مدارس شهرستان های اعلام شده تعطیل شده است.

گسترش روز افزون ویروس آنفولانزا در استان کردستان همچنان ادامه دارد و بر اساس آخرین آمارها اعلام شده متاسفانه تاکنون هشت کردستانی به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کردستان از میان افراد آزمایش شده و مشکوک به داشتن ویروس آنفلوانزا هم اکنون ۵۰ نفر در مراکز درمانی سطح استان بستری شده‌اند.

طی چند روز اخیر با ورود موج جدید بارش برف و باران و کاهش شدید دمای هوا وضعیت و شرایط جوی ناپایداری بر استان کردستان حاکم شده است.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها