علیپور: رابطه خوبی با کالدرون دارم

بازیکن پرسپولیس می‌گوید با سرمربی تیمش رابطه خوبی دارد و تلاش است تا هواداران سرخ‌پوشان پایتخت را خوشحال کند.

علیپور: رابطه خوبی با کالدرون دارم

علی علیپور بازیکن تیم پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: در بازی برابر گل گهر سیرجان یک گل به نام من شد. در بازی که مقابل سایپا هم داشتیم شایعه گل به خودی حریف بود،‌ من توپ را به پایش زدم و گل به نام من ثبت شد. بازی با پیکان هم کنار زمین شوت کردم اما توپ به مدافع حریف خورد و به گل تبدیل شد و گل به نام من ثبت شد. امیدوارم در ادامه راه تلاش بیشتری انجام دهم تا دل هواداران را شاد کنم.

او درباره رابطه خودش با کالدرون گفت: من و سرمربی رابطه خوبی داریم. بالاخره روی کالدرون فشار است و او تفکری دارد که ما به آن احترام می‌گذاریم و آن‌ را در زمین پیاده می‌کنیم.

علیپور درباره صحنه‌ای که در محوطه جریمه گل‌گهر سیرجان سرنگون شد و مشکوک به پنالتی بود گفت: آن صحنه ۱۰۰ درصد پنالتی بود چون من از کمک داور پشت خط پرسیدم و من هر کاری کردم آن حرفی که می‌خواستم را نزد اما آخر بازی قسمش دادم و گفتم که زیر لب گفتی که پنالتی است اما داور بازی توجه نکرد.

بازیکن تیم پرسپولیس درباره پیشنهادی که از تراکتور دارد گفت:‌ من بازیکن پرسپولیس هستم و در خدمت این تیم هستم و دوست ندارم وارد حاشیه شوم.

علی علیپور درباره حاشیه‌هایی مبنی بر حکومتی بودن تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: من دوست ندارم وارد این مسائل شوم. وظیفه ما این است که سخت تمرین کنیم و نتیجه‌اش را در زمین بازی بگیریم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها