حسینی: هواداران ما مقابل باشگاه گریه می‌کردند

کاپیتان پرسپولیس می‌گوید با توجه به مشکلاتی که برای استقلال به وجود آمده است اما هنوز در پرسپولیس مطالباتی وجود دارد که پرداخت نشده است.

حسینی: هواداران ما مقابل باشگاه گریه می‌کردند

سید جلال حسینی بازیکن تیم پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی بود و سه امتیاز به دست آوردیم. نزدیک بودن بازی‌ها کار را سخت کرده و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم بهتر باشیم. ما یک بازی سنگین مقابل گل‌گهر انجام دادیم و بازی بعدی ما مقابل سایپا هم اینطور است و امیدوارم که بتوانیم روند رو به رشد خود را حفظ کنیم.

حسینی در این رابطه که پرسپولیس از حاشیه‌های چند روز اخیر استقلال سود می‌برد، گفت: چه کسی این حرف را زده است؟ سود یعنی چی؟ کدام مربی پرسپولیس پول گرفته است؟ برانکو یا کالدرون پول گرفته‌اند؟‌ پول این‌ها را چه کسی می‌خواهد بدهد؟ آیا بازیکنانی مثل بشار رسن یا بودیمیر پول خود را گرفته‌اند؟ کسانی که ندانسته حرف می‌زنند، بهتر است که صحبتی نکند. اگر حرفی می‌زنند سند داشته باشند. الان هم می‌گویم که درباره پرسپولیس کمتر صحبت کنند.

او افزود: زمانی که هواداران ما گریه می‌کردند، این آقایان کجا بودند. آقای عراقچی وظیفه‌اش است که به استقلال کمک کند. همه ما دوست داریم کمک کنیم. ایشان یک بار گفتند که طرفدار پرسپولیس هستند همه صدایشان درآمد. برای ما چه کردند؟ مهدی طارمی را می‌گویند که در نهایت او چهار ماه محروم شد و پرسپولیس هم یک سال و نیم از پنجره نقل و انتقالات محروم شد. کسانی که بی منطق صحبت می‌کنند باید جواب آن‌ها داده شود. خود من و چند بازیکن دیگر داخلی هنوز ۵۰ درصد قرارداد فصل گذشته خود را نگرفتیم و گفتیم تا مشکلات حل شود. فکر نکنید ما نمی‌توانیم صحبت کنیم. هواداران ما ۵ روز جلوی ساختمان باشگاه گریه کردند. آقای ناظمی آن موقع کجا بودند؟ آقای طباطبایی گفتند که مشکل ما حل شد. چه کسی گفت مشکل ما حل شد؟ شما نمی‌دانید ما چه مشکلاتی را پشت سر گذاشتیم. زمانی که آقای برانکو پاداش می‌داد کجا بودند.

کاپیتان پرسپولیس درباره مدیریت ایرج عرب گفت: شما بپرسید چند ماه طول کشید تا ایرج عرب برود؟ آقای برانکو چند بار در این رابطه نامه زد؟ او سه بار نامه زد اما چه کسی این را بررسی کرد؟‌ این کار را نباید انجام دهند. پرسپولیس خیلی مشکل دارد. برای پرسپولیس هیچ کاری انجام دادند و تا اینجا کار مردم بوده به اینجا رسیدیم اما خیلی دست‌ها هست که ما را بررسی نمی‌کنند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    مشکلات پرسپولیس و تلویزیون و هدایتی و رویانیان و فدراسیون و هیات داوری را یکجا بیان کردی چرا؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها