گریزمان-سن سیرو؛ بازگشت به خاطرات غم انگیز

آنتوان گریزمان امشب به ورزشگاه سن سیرو باز خواهد گشت. ورزشگاهی که برای او یاداور یک خاطره بسیار تلخ است.

گریزمان-سن سیرو؛ بازگشت به خاطرات غم انگیز

28 می 2016 بدون شک یکی از تلخ ترین و غم انگیزترین روزهای فوتبالی آنتوان گریزمان است. پس از اینکه ستاره فرانسوی در یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان یکی از تعیین کننده ترین بازیکنان اتلتیکو بود، در فینال نیز امید اول تیمش محسوب می شد.

گریزمان در بازی برگشت یک چهارم نهایی برابر بارسا دبل کرد و اتلتیکو را راهی نیمه نهایی کرد. در این مرحله و در مونیخ نیز یک گل تاریخی به بایرن زد تا اتلتیکو برای دومین بار در سه سال به فینال برسد.

دیدار نهایی در سن سیروی میلان برگزار می شد و اتلتیکو خیلی زود با گل راموس از رئال عقب افتاد اما در شروع نیمه دوم و پس از خطای په په روی فرناندو تورس، داور به سود اتلتیکو اعلام پنالتی کرد. گریزمان پشت توپ ایستاد و با ضربه ای محکم آن را به تیر افقی کوبید تا بهترین بخت برای به تساوی کشیده شدن بازی از دست برود.

اتلتیکو در اواخر بازی توانست کار را مساوی کند و سرنوشت قهرمان به ضربات پنالتی کشیده شد. گریزمان یکی از پنالتی زن های اتلتیکو بود و این بار به راحتی کیلور ناواس را فریب داد و سپس فریادی از خشم کشید. او می دانست که اگر پنالتی قبلی را گل می کرد، شاید کار به ضیافت پنالتی ها کشیده نمی شد.

در نهایت اتلتیکو بازی را به رئال واگذار کرد تا 28 می برای گریزمان یکی از تلخ ترین روزهای فوتبالی شود. او دیگر فرصت بازی در سن سیرو را پیدا نکرد ولی امشب با بارسا باید در همین ورزشگاه به مصاف اینتر می‌رود.

گریزمان با اتلتیکو دو فصل پیش فاتح لیگ اروپا شد و با فرانسه نیز قهرمانی جام جهانی 2018 را کسب کرد ولی قطعا همواره فینال میلان برای او به مانند یک خاطره غم انگیز باقی خواهد ماند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها