ناواس، دلیل اعتراضات هواداران رئال به کورتوا

رنه فان دریکن سرمربی سابق بلژیک، عشق و علاقه هواداران رئال به کیلور ناواس را دلیل اعتراضات به کورتوا می داند.

ناواس، دلیل اعتراضات هواداران رئال به کورتوا

تیبو کورتوا فصل قبل از چلسی به رئال پیوست و کیلور ناواس را نیمکت نشین کرد. گلری که محبوب هواداران رئال بود و پس از یک سال نیمکت نشینی ترجیح داد به پی اس جی برود. شرایط به گونه ای شد که دو ماه پیش رئالی ها با هر اشتباه تیبو کورتوا به شدت علیه او اعتراض می کردند ولی سنگربان بلژیکی در حال حاضر به ثبات خوبی در رئال رسیده است.

رنه فان دریکن سرمربی سابق بلژیک در مورد دلیل اعتراضات به کورتوا به آاس گفت:« منتظر کوچکترین فرصت برای اعتراض به کورتوا بودند. اعتراضات جنبه فوتبالی نداشت. نتایج بد رئال در شروع فصل، به خاطر کورتوا نبود. کل تیم بد بازی می کرد و کورتوا هم جزوی از همین تیم بود. اینگونه کار برای هر بازیکنی دشوار می شود ولی او الان مثل رئال، شرایط خوبی دارد.

پشت آن اعتراضات دلایلی نهفته بود. کورتوا بسیار کم اشتباه می کرد ولی هواداران او را مقصر می دانستند. خیلی از هواداران و روزنامه نگارهای اسپانیایی عاشق ناواس بودند و به همین دلیل به کورتوا معترض می شدند. اعتراضاتی که منصفانه نبودند.»

ادن هازارد:« شروع نه چندان خوب هازارد طبیعی بود. رئال هم در ابتدای فصل مورد انتظار نبود، چون بازیکنان مصدوم زیادی داشت. ادن از یک کشور دیگر با یک سبک و تاکتیک متفاوت فوتبالی به رئال پیوسته بود. گاهی یک نیم فصل و حتی یک فصل تمام طول می کشد تا بازیکن با تیم جدیدش وفق پیدا کند.

در ابتدای فصل خیلی به هازارد پاس نمی دادند و خود او هم روی فرم نبود ولی رفته رفته اوج گرفت و این اواخر همکاری فوق العاده ای با بنزما داشت. هازارد سه ماه اول خوب نبود ولی قبل از این مصدومیت بد، تبدیل به یک ستاره شده بود.

معتقدم از هازارد در سال های پیش رو کارهای خارق العاده ای در رئال خواهید دید. او در بهترین روزش برای رئال، 75 درصد خودش هم نبود. هازارد وقتی به 100درصد آمادگی برسد، رئال را متحول خواهد کرد.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها