دوران توماس توخل در پی اس جی تمام شد

ستاره سابق تیم ملی فرانسه معتقد است که توماس توخل آینده ای در پاری سن ژرمن نخواهد داشت.

دوران توماس توخل در پی اس جی تمام شد

هر چه از فصل سپری می شود، سبک بازی پی اس جی کمتر هواداری را راضی می کند. پاریسی ها فصل را خوب شروع کردند و حتی رئال را با سه گل به مادرید فرستادند ولی در هفته های اخیر شرایط در این تیم مطلوب نیست و تنش بین امباپه و توماس توخل نیز مزید بر علت شده تا اوضاع تیم پاریسی مساعد نباشد. حتی پیروزی اخیر بر مون پولیه و اختلاف 8 امتیازی با تیم دوم جدول هم نتوانسته کارشناسان را متقاعد کند.

کریستوف دوگاری منتقد همیشگی پی اس جی در مورد شرایط این باشگاه به "رادیو آر ام سی" گفت:« به نظر من دوران توماس توخل در پی اس جی تمام شده است. او آینده ای در این باشگاه ندارد و تصور می کنم در پایان فصل برکنار شود. پی اس جی الان از نظر من صفر است. نمی دانیم به چه سبکی بازی می کنند. من بازیکنان بزرگی مثل ایکاردی، امباپه و دی ماریا را در تیم می بینم و اینگونه به نظر می آید که پی اس جی با آنها پرواز خواهد کرد ولی در عمل هر کسی برای خودش بازی می کند و بردهای تیم نتیجه خلاقیت های فردی است و نه کار گروهی.»

دوگاری ادامه داد:« هشدار داده بودم که مراقب مون پولیه باشند ولی بازهم شاهد یک تیم بی نظم در زمین بودیم. من تردیدهای بزرگی نسبت به پی اس جی دارم. نمی دانم بازیکنان به توخل گوش نمی دهند یا مساله ای دیگر وجود دارد. وقتی برابر یک تیم ضعیف تر تحت فشار قرار می گیرند، تیم جواب نمی دهد. بدتر اینکه کیلیان امباپه اغلب جزو تعویضی های توخل است در حالی که او باید این بازیکن بزرگ را بهتر مدیریت کند و او را در زمین نگاه دارد.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها