فرجی: برد دو گله را با تساوی عوض کردند

مدافع تیم شهرخودرو درباره دیدار روز گذشته برابر سپاهان معتقد است دیداری که می توانست با پیروزی دو گله آنها به پایان برسد در نهایت با تساوی به پایان رسید.

فرجی: برد دو گله را با تساوی عوض کردند

فرشاد فرجی، مدافع تیم شهرخودرو که روز گذشته در قلب خط دفاعی این تیم به میدان رفت درباره دیدار روز گذشته گفت: بازی بسیار خوبی بود. یک بازی 6 امتیازی با حساسیت های زیاد که هواداران فراوانی را به ورزشگاه کشاند. ما بازی را همان طور که می خواستیم شروع کردیم در کل بازی هم همه دیدند که توپ و میدان دست ما بود. موقعیت های فراوانی ایجاد کردیم و در کل بازی بسیار پرهیجانی بود که متاسفانه بر خلاف جهت جریان دروازه ما در ابتدا باز شد.

او ادامه داد: پس از آن هم باز هم حملات روی دروازه سپاهان را زیاد کردیم تا بالاخره توانستیم دروازه حریف را باز کنیم و بازی را به تساوی بکشانیم. به هرحال دیداری که می توانستیم با دو گل به پیروزی برسیم را با تساوی به پایان رساندیم.

او درباره اتفاقات این دیدار گفت: من قبلا هم گفته بودم که چقدر خوب بود داوران ما قبل از اینکه برای قضاوت دیداری پا به میدان بگذارند کمی به این فکر کنند که ممکن است هر تصمیم آنها آینده و سونوشت یک تیم را عوض کند. این بازی مهمی بود که مطمئنا نتیجه آن در تعیین قهرمانی اهمیت زیادی دارد. متاسفانه در این دیدار سه پنالتی صددرصد را برای ما نگرفتند. من اصلا نمی خواهم کسی را متهم کنم ولی اشتباهاتی که در این بازی انجام شد در خور لیگ برتر و تیم های بزرگ نیست. اینجاست که باید قدر داورانی مانند فغانی را بدانیم. ای کاش ایشان بودند و این دیدار را قضاوت می کردند.

او در ادامه گفت: ما یک تیم جوان هستیم که به همراه مدیران و کادرفنی و کلا اعضای تیم تلاش زیادی کردیم. آقای حمیداوی با هزینه سنگین آمده و تیم داری می کند اما اتفاقاتی اینچنینی باعث می شود که کسانی مانند ایشان که قرار است از جیب خود برای تیم هزینه کنند اگر صحنه های اینچنینی را می دیدند به هیچ عنوان به این فوتبال ورود نمی کردند. به هرحال این اتفاقات هرکسی را دلسرد می کند چه برسد به کسی مانند آقای حمیداوی که قرار است خودش برای تیم هزینه کند.

مدافع شمالی شهرخودرو درباره دیدار روز گذشته ادامه داد: شما آقای گل محمدی را ببینید. ایشان به عنوان یک مربی خونسرد که همیشه حواسش به بازی تیمش است و به آنالیز بازی می پردازد اما دیروز دیدید که چگونه به هم ریخته بود. واقعا عصبانیت ایشان عجیب و نگران کننده بود.

او ادامه داد: نمی خواهم کسی را مقصر اعلام کنم ولی الان بیایند و داور را برای پنج بازی محروم کنند. چه اتفاقی می افتد؟ دردی از ما دوا نمی کند. باید به حال فوتبال و داوری فوتبال یک فکری بکنند. به خدا این گونه اتفاقات اصلا در حد لیگ ایران نیست.

فرجی درباره حواشی پس از بازی هم گفت: ما همچنان تلاشمان را می کنیم و همین طور ادامه می دهیم. درباره حواشی پس از بازی هم چیزی نمی توانم بگویم چون در حیطه کاری من نیست. در حال حاضر هم خیلی راحت از اتفاقات بازی گذشتند و همین باعث شد تا خستگی در تن مان بماند.

مدافع شهرخودرویی ها در پایان گفت: یکسری مسائل پشت تیم ماست که واقعا آزار دهنده است. در یک روز غیرتعطیل و کاری بازی تیم ما را از ساعت 5 به ساعت 2 می آورند. چرا باید این اتفاق بیفتد که ما نتوانیم هواداران دانشجو و دانش آموز و کارمند و .... را به همراه داشته باشیم. متاسفانه برخی از مسئولین هم از تیم حمایت بیشتری می کردند. دیداری که مثل دیدار روز گذشته شش امتیازی هست باید تماشای بازی را رایگان می کردند تا هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند و به تشویق تیم بپردازند تا بتوانیم سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کنیم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها