کار دشوار اتلتیکو جذب کاوانی

اتلتیکو مادرید با وجود آنکه به شدت به جذب کاوانی علاقه دارد اما برای جذب این مهاجم اروگوئه ای با یک مشکل بزرگ مواجه شده است.

کار دشوار اتلتیکو جذب کاوانی

اتلتیکو مادرید شروع خوبی در فصل جاری رقابت های لالیگا داشت اما در هفته‌های اخیر ناامید کننده ظاهر شده و با تساوی‌های بد موقعی که به دست می‌آورد نه تنها از صدر جدول رده بندی دور شد بلکه به رده هفتم هم سقوط کرد.

یکی از اصلی‌ترین دلایل ناکامی اتلتیکو مادرید در هفته های اخیر خط حمله این تیم است که با موراتا ضعیف عمل کرده است.

آسیب دیدگی دیگو کاستا باعث شده تا موراتا تنها مهاجم اتلتیکو مادرید باشد و این بازیکن نتوانسته که انتظارات را برآورده کند و آمار گلزنی اش خوب نبوده است.

اتلتیکو مادرید برای برطرف کردن مشکلات گلزنی خود در زمستان به دنبال جذب ادینسون کاوانی است و با توجه به وضعیتی که این بازیکن در پاری سن ژرمن دارد پیش بینی می شود که این انتقال صورت گیرد.

روزنامه ال موندو از مانع بزرگ بر سر راه این انتقال خبر داد و نوشت: هم کاوانی و هم اتلتیکو مادرید دوست دارند که این انتقال صورت گیرد اما یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن دستمزد بالایی کاوانی است. اتلتیکو مادرید برای جذب مهاجم اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن باید 12 میلیون پوند به پاری سن ژرمن پرداخت کند و از طرف دیگر هم حقوق سالانه کاوانی 15 میلیون پوند است که این رقم بسیار بالایی برای اتلتیکو مادرید است.

کاوانی بدترین فصل حضورش در پاری سن ژرمن را پشت سر می‌گذارد. او بهترین گلزن تاریخ این باشگاه فرانسوی به شمار می آید اما در فصل جاری با توجه به جذب ایکاردی و آمادگی بسیار بالایی که این بازیکن دارد کاوانی نیمکت نشین شده و به ندرت در ترکیب اصلی به میدان می‌رود.

قرارداد کاوانی تابستان 2020 به پایان می رسد و باشگاه پاری سن ژرمن به خاطر اینکه این مهاجم سرشناس خود را مجانی از دست ندهد به دنبال فروش او در زمستان است و این شانس اتلتیکو مادرید را بیشتر کرده است.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها