فال روزانه سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸

دوست عزیزی که ۱۹ آذر به دنیا آمده‌اید، سال‌روز تولدتان مبارک، سالی که در پیش‌رو دارید را از هم‌اکنون جدی بگیرید چرا که سالی سخت و پرتلاش انتظار شما را می‌کشد. در این سال اتفاق‌های زیادی برخلاف میل شما رخ می‌دهد، اما امیدتان را از دست ندهید و سعی کنید به هر قیمتی که شده برخلاف جهت رودخانه شنا کنید و به موفقیت برسید. کارهای زیادی برای انجام در ماه‌های دی و بهمن دارید و در این ماه‌ها فرصت سر خاراندن پیدا نخواهید کرد. اسفند برای شما زمان خوبی است تا به فکر تغییرات در منزل بیافتید و تغییراتی که مدت‌ها است می‌خواستید انجام دهید را عملی کنید. اگر تاکنون در دام عشق گرفتار نشده‌اید، تابستان سال آینده گرفتار عشقی سوزان و آتشین خواهید شد. در سالی که در پیش‌رو دارید تا می‌توانید به گونه‌ای زندگی کنید که دلی را نشکنید و کسی از شما غمگین نشود. مطمئن باشید سال تولد بعدی‌تان که فرا رسید از زحمت‌هایی که در این سال کشیده‌اید احساس رضایت و شادکامی پیدا خواهید کرد.

فروردین

اهمیت زیادی به خوردوخوراک‌تان نمی‌دهید و این قضیه شما را حسابی ضعیف کرده‌ است، فراموش نکنید که عقل سالم در بدن سالم است و از همین امروز تصمیم بگیرد که بیشتر از گذشته خودتان را تحویل بگیرید و خوراکی‌های مقوی را به رژیم‌غذایی روزانه خود اضافه نمایید. امروز یکی از نزدیکان شما نیاز به پول پیدا می‌کند و از شما انتظار دارد تا در این شرایط به او کمک کنید، اما در موقعیت کمک مالی به دیگران نیستید و اگر به او کمک کنید، در آینده خودتان به پول نیاز شدید پیدا خواهید کرد. امروز بی‌دلیل و بی‌جهت میان شما و فردی دعوا و مرافه راه خواهد افتاد و بابت این مشاجره اعصاب شما حسابی خورد خواهد شد. دل‌و‌دماغ بیرون رفتن و خوشگذرانی را ندارید، اما همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما اصرار می‌کند که دست او را بگیرید و از منزل بیرون بزنید، پیشنهاد می‌کنیم حرف عشق‌زندگی‌تان را زمین نیاندازید و مطمئن باشید پای‌ خود را که از منزل بیرون بگذارید روحیه‌تان بهتر می‌شود.

اردیبهشت

انسان منفی‌بافی هستید و همیشه نیمه خالی لیوان را می‌بینید،‌ امروز انگیزه بیشتری به خودتان بدهید و با اعتماد‌به‌نفس بیشتر بر احساس‌هایی ناخوشایندی مانند ترس و حسادت غلبه کنید و از اکنون به بعد نگاه‌تان در زندگی به نیمه پر لیوان باشد. امروز بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری است و مطمئن باشید پولی که امروز سرمایه‌گذاری خواهید کرد، در آینده امنیت و ثبات بیشتری برای زندگی شما به دنبال خواهد داشت. گرفتاری برای یکی از اعضای فامیل رخ داده و حسابی ذهن‌ شما به این گرفتاری مشغول شده است. جایی برای نگرانی وجود ندارد و دل‌تان را به کار بدهید و مطمئن باشید که این گرفتاری بدون دخالت شما حل خواهد شد. بیش‌از‌حد نسبت به خودتان احساس ترحم و دلسوزی دارید و به‌‌جای غصه‌خوردن برای اشتباه‌های گذشته، از این اشتباه‌ها درس بگیرید. رابطه‌ای حساس و شکننده میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، امروز جروبحثی بین شما در می‌گیرید و فاصله‌ میان شما و عشق‌زندگی‌تان عمیق‌تر خواهد شد.

خرداد

قرار است تغییراتی در منزل یا محل کار ایجاد کنید و امروز زمان این تغییرات فرا رسیده است، اما بهتر است قبل از هرگونه تغییری، نظر دیگران را جویا شوید و با رضایت اهل منزل یا همکاران این تغییرات را انجام دهید. امروز یکی از بزرگ‌ترهای فامیل به لحاظ مالی کمک شایانی به شما می‌کند و دغدغه‌های مالی‌تان از بین خواهد رفت. امروز به شما خبر می‌رسد که یکی از اطرافیان که نسبت نزدیکی با او دارید به خانه بخت می‌رود. روز شلوغی را درپیش‌رو ندارید و به‌غیر از چند تغییر که در محل کار یا منزل باید ایجاد کنید، کار خاصی برای انجام‌دادن ندارید. چنین روزهای خلوتی را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید استراحت کنید و کتاب بخوانید. امروز روز بسیار خوبی برای عاشقی است و روز را تا می‌توانید کنار همسر یا عشق‌ز‌ندگی‌تان سپری کنید.

تیر

مدت زیادی است که گرفتار مخمصه‌ای شده‌اید و کار و زندگی‌تان را نمی‌فهمید، امروز خبر خوشی برای شما داریم چرا که این گرفتاری به پایان می‌رسد و روی خوش زندگی را خواهید دید. پولی به کسی قرض داده‌اید و امروز این فرد دِین خود را به شما ادا می‌کند. امروز میان شما و یکی از دوستان نزدیک‌تان دلخوری پیش‌می‌‌آید و رفاقت چندین‌و‌چندساله شما به خطر خواهد افتاد. فراموش نکنید که بارِ کج هرگز به منزل نمی‌رسد و از همین امروز تصمیم بگیرید که به هر قیمتی که شده درستکاری و صداقت را سرلوحه کارهای خود قرار دهید. یکی از همکاران یا دوستان برای حل مشکلاتی که در پیش دارید آستین بالا زده‌ است، از دست این دوست هیچ‌ کاری بر نخواهد آمد و به این نتیجه خواهید رسید که مشکلات را باید به تنهایی از سر راه بردارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند سابق به شما اهمیت نمی‌دهد و قبل از اینکه این بی‌اهمیتی‌ها بیشتر شود، با او صحبت کنید و دلیل این رفتار را جویا شوید.

مرداد

امروز فرصتی برای شرکت در امر خیری فراهم می‌شود، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با نوع‌دوستی و کمک‌ به‌ دیگران احساس خوبی را تجربه نمایید. امروز خریدی واجب و لازم برای منزل باید انجام دهید، این خرید با توجه به شرایط مالی که در آن هستید فشار زیادی به شما وارد می‌کند، اما مطمئن باشید در آینده از خریدی که امروز انجام داده‌اید کاملاً راضی خواهید شد. مدتی است که به دیدار اعضای فامیل نرفته‌اید و امروز بعدازظهر اگر فرصت دست داد، حتماً به دیدن بزرگ‌تر‌های خانواده‌ بروید و از آنها دلجویی کنید. مدت زیادی است که به پزشک مراجعه‌ نکرده‌اید و از سلامت جسم‌و‌جان‌تان بی‌خبر هستید. همین امروز به پزشک مراجعه کنید و با انجام آزمایش‌های کامل، در جریان سلامت جسمی خود قرار بگیرید.

شهریور

از کاری که به آن مشغول هستید رضایت کامل ندارید و و به هر دری که می‌زنید کار شایسته و درخوری نسبت به شغل فعلی‌تان پیدا نمی‌کنید، امروز روز شما است چرا که کاری مناسب پیدا خواهید کرد و این کار درآمد بهتری و شرایط راحت‌تری دارد و شما را از مخمصه مالی که گرفتار آن هستید نجات می‌دهد. امروز از آن روزها است که اطرافیان شما حرف‌هایتان را با چشم بسته قبول می‌کنند. مهارت‌های خودتان را دست‌کم گرفته‌اید و تخصص و استعداد ذاتی خود را از دیگران پنهان کرده‌اید، چیزی برای مخفی کردن وجود ندارد که از آن هراسان باشید و همین امروز تصمیم بگیرید تا استعداد‌ها و توانایی‌های خود را به دیگران ثابت کنید. امروز با مشکلی روبرو خواهید شد اما دوستی فرا می‌رسد و در حل این مشکل به شما کمک می‌کند. امروز احساس می‌کنید خستگی‌ناپذیر شده‌اید و به هراندازه که به پایان روز نزدیک شوید، به همان‌اندازه انرژی و تمرکز بیشتری پیدا خواهید کرد.

مهر

امروز با مشکل مالی مواجه خواهید شد و این مشکل روز شما را خراب خواهد کرد. اصرار زیادی دارید که اعضای خانواده طبق نظر شما زندگی کنند و این طرزفکر، اهالی منزل را حسابی از شما دلخور کرده است. این رفتار را همین امروز کنار بگذارید و اجازه دهید دیگران نیز نظرهای خود را ابراز کنند. همسر یا عشق‌زندگی‌ شما گرفتار مشکلی شده و کشتی‌هایش غرق‌شده است. به او ثابت کنید که در غم و شادی کنار وی هستید و مشکل‌های وی را با لبخند و رویی گشاده پذیرا باشید. برنامه خاصی برای زندگی در پیش ندارید و هدف خاصی را دنبال نمی‌کنید، این بی‌هدفی باعث شده تا احساس سردرگمی شدیدی در زندگی داشته باشید. از همین امروز اجازه ندهید که فردا را بدون برنامه سپری کنید و نقشه‌های موفقیت خود را از هم‌اکنون آماده کنید.

آبان

انسان سخت‌کوش و پرتلاشی هستید و همیشه به دنبال ارتقا شخصی و فراگیری چیزهای جدید بوده‌اید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که چیزی با موفقیت فاصله ندارید. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش‌روی شما است و نه تنها در این روز ضرر نخواهید کرد، بلکه سودی نیز نصیب شما خواهد شد. چند روزی است برنامه‌ ریخته‌‌اید تا امروز بعدازظهر را با دوستان و رفقای قدیمی سپری کنید، این اتفاق رخ خواهد داد و بعد‌از‌ظهر امروز در کنار دوستان حسابی به شما خوش خواهد گذشت. ایده‌ای بکر و دست‌یافتنی امروز به ذهن شما خطور می‌کند، این ایده را روی کاغذ یادداشت کنید و در اولین فرصت به آن جامه عمل بپوشانید و چشم‌انتظار سودی سرشار از به اجرا گذاشتن این ایده باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از گذشته عاشق شما خواهد شد و زبانه‌های عشقی آتشین را در گفتار و رفتارش متوجه خواهید شد.

آذر

یکی از اطرفیان یا دوستان شما به موفقیتی چشم‌گیر دست پیدا کرده است و امروز با شنیدن خبر موفقیت دوست خود، حسابی خوشحال خواهید شد. امروز صبح هیچ مشکل مالی نخواهید داشت اما بعد از ظهر شش‌دانگ حواس‌تان را به دخل‌و‌خرجتان اختصاص دهید چرا که احتمال دارد با خرید کالایی از روی هوس، پول‌های‌تان را به دور بریزید. انتظار دارید اعضای خانواده طبق نظر شما زندگی کنند و از آنجایی که اهل منزل، ساز شما را نمی‌زنند حسابی دلخور هستید. بیش از حد به دیگران سخت‌نگیرید و اجازه دهید اعضای خانواده سبک‌زندگی خودشان را دنبال کنند. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز عشق سوزانی به جان شما خواهد افتاد و تا اعماق وجودتان را به آتش می‌کشد. نقشه‌های زیادی برای آینده کشیده‌اید اما بدون مشورت با افراد خردمند و خبره به فکر اجرای این نقشه‌ها نباشید. مدت زیادی است که زمانی را با خودتان خلوت نکرده‌اید و دائم درگیر گرفتاری‌های زندگی هستید، امروز نیز چنین زمانی فراهم نمی‌شود و از انجام کارهای روزانه به سر نخواهید بود.

دی

بار زیادی روی دوش‌تان تحمل می‌کنید و سرنوشت اطرافیان به رفتار و تصمیم‌های شما وابسته است. در چنین شرایطی رفتار عجولانه و تصمیم‌های سریع و غیرمنطقی را باید کنار بگذارید و هوای اطرافیان‌تان را بیشتر از گذشته داشته باشید. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان قول داده‌اید که امروز زمان زیادی را در کنار او سپری کنید، به قول‌تان وفا کنید و از بودن در کنار عشق‌زندگی‌تان لذت ببرید. کار یا پروژه‌ای مهم را باید شروع کنید اما دائم برای انجام این کار، این دست و آن دست می‌کنید، مطمئن باشید هرگز فرصتی بهتر از امروز برای انجام این کار فراهم نخواهد شد.

بهمن

اگر پولی برای سرمایه‌گذاری دارید، این پول را در بازار املاک و مسکن سرمایه‌گذاری کنید و خاطرجمع‌ باشید که سود هنگفتی از این سرمایه‌گذاری نصیب شما خواهد شد. یکی از اعضای نزدیک خانواده مدتی است که در سفر است و امروز این عزیز سفرکرده از مسافرت باز خواهد گشت و تمام اعضای خانواده دور هم جمع می‌شوند. با همسر یا شریک‌زندگی‌تان یک‌رنگ نیستید و شخصیت اصلی خودتان را همیشه از او پنهان کرده‌اید. با این روش راه به جایی نمی‌برید و امروز به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که از اکنون به بعد چیزی را از او مخفی نخواهید کرد. با یکی از همکاران یا همسایه‌ها جروبحث خواهید کرد، این مشاجره را جدی نگیرید و مطمئن باشید پس از گذشت چندروزی آب‌ها از آسیاب می‌افتد و میان شما و این فرد صلح و صفا برقرار خواهد شد.

اسفند

فرصت‌ بسیار چشمگیری برای سرمایه‌گذاری و کسب‌درآمد دارید، این فرصت را از دست ندهید و امروز سرمایه‌گذاری را شروع کنید. فردی که علاقه خاصی به او ندارید، امروز بیش‌ازحد به شما علاقه نشان خواهد داد. تا می‌توانید از این فرد دوری کنید، در غیراین‌صورت به دردسر بزرگی خواهید افتاد. انسان رازداری هستید و چیز زیادی از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های خود به همسر یا شریک‌زندگی‌تان نمی‌گویید. این رفتار را از همین امروز کنار بگذارید و فراموش نکنید که عشق‌زندگی‌تان مشتاق شنیدن خبرهای خوب از پیشرفت‌های شما است. یکی از اعضای خانواده بدخواه عشق‌زندگی‌تان است و امروز سعی می‌کند بین شما فاصله بیاندازد. به این فرد ثابت کنید که آتش عشق میان شما و معشوق‌تان به همین راحتی‌ها خاکستر نخواهد شد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها