افشین هاشمی در گفت‌وگو با برنامه سرنا:

خیانت بزرگی است اگر حق حرف‌زدن مردم را بگیرید/ معافیت مالیاتی هنرمندان بهانه‌ای شده برای از بین بردن نفوذ هنرمندان

کارگردان فیلم سینمایی خداحافظ دختر شیرازی درخصوص سناریوی این فیلم گفت: فیلم سینمایی خداحافظ دختر شیرازی دارای ژانر کمدی – رمانتیک است و این فیلم اقتباسی از دختر خداحافظی است.

خیانت بزرگی است اگر حق حرف‌زدن مردم را بگیرید/ معافیت مالیاتی هنرمندان بهانه‌ای شده برای از بین بردن نفوذ هنرمندان

افشین هاشمی در گفتگو با برنامه سرنا به فروش بالای فیلم‌های کمدی در سینما اشاره کرد و اظهار داشت: در تمامی دنیا، مردم فیلم‌های کمدی را دوست دارند و چه خوب که فیلم‌های شادی‌آور ساخته می‌شود چراکه نمی‌توان مردم را مجبور کرد که ژانر خاصی را تماشا کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه نمایشنامه در دست دارم که هیچ‌یک به اتمام نرسیده است و امسال نمایشنامه‌ای را روی صحنه نخواهم برد.

این بازیگر کشورمان درخصوص اظهارنظرهای مختلف هنرمندان درمورد مسائل مختلف عنوان کرد: وقتی از دغدغه‌های مردم گفته می‌شود، تمامی افراد جامعه حق دارند اظهارنظر کنند. توسط هر مانعی، اگر حق حرف‌زدن مردم گرفته شود؛ خیانتی بزرگ محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: افرادی که می‌گویند هنرمندان حق اظهارنظرهای مختلف را ندارند، خودشان درمورد تئاتر، هنر و سینما صحبت می‌کنند. البته به نظر بنده هنرمندان نباید درمورد موضوعاتی که آگاهی و سواد تخصصی ندارند، اظهارنظر کنند.

هاشمی به بحث معافیت مالیاتی هنرمندان نیز اشاره و اضافه کرد: بحث معافیت مالیاتی هنرمندان بهانه و دستاویزی شده است برای از بین بردن نفوذ هنرمندان در بین مردم؛ چراکه هنرمندان بخشی از مردم هستند.

وی در ادامه گفت: یک درصد از کل خانواده سینما و تئاتر کسانی هستند که درآمدهای بالایی دارند که در حقیقت حقشان است.

این هنرمند کشورمان در پایان اضافه کرد: هنرمندان موظف به پرداخت مالیات هستند؛ اگر ایمنی شغل این قشر تضمین شود چراکه هنر، شغل غیرایمن محسوب می‌شود. در حال حاضر بنده و همکارانم ممکن است پس از اتمام یک پروژه، به مدت سه یا چهار سال کار نکنیم و بیکار باشیم و این بحث عدم امنیت شغلی درنظر گرفته نمی‌شود.

71

حجم ویدیو: 26.92M | مدت زمان ویدیو: 00:08:08 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها