ربودن راننده تاکسی تهرانی به جای ثروتمند ۳۵۰ میلیارد تومانی

راننده تاکسی به خاطر یک چک رمزدار ۳۵۰ میلیاردی از سوی چهار مرد آدم‌ربا ربوده شد.

ربودن راننده تاکسی تهرانی به جای ثروتمند ۳۵۰ میلیارد تومانی

چندی قبل، پرونده ای از دادسرای فرودگاه مهرآباد به دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد که در آن راننده یک تاکسی از نقشه آدم ربایی عجیب چهار مرد خبر داده بود.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره ۱۱ پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند و کارآگاهان در گام نخست به سراغ شاکی پرونده رفتند.

راننده تاکسی به ماموران گفت: یک روز چهار مرد به سراغم آمدند و با تهدید ادعا کردند که من یک چک رمزدار به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان دارم و از من خواستند تا چک رمزدار را در اختیارشان قرار بدهم و سهم کمی هم به من پرداخت می کنند.

وی افزود: هرچه گفتم اگر من این چک رمزدار را داشتم راننده تاکسی نمی شدم باور نکردند و با تهدیدهایشان مرا به خانه‌ام بردند و در حالی که برادرم و برادر همسرم در خانه بودند شروع به جست وجو در داخل خانه کردند و وقتی به چک رمزدار نرسیدند مرا به یک بیمارستان بردند.

مرد جوان ادامه داد: یکی از متهمان اسلحه همراهش بود و وقتی به بیمارستان رسیدم مرا پیش مرد جوانی که مرتضی نام دارد، بردند که ادعا کرد مرا می شناسد اما چک رمزدار دست من نیست و سپس مرا رها کردند.

بازداشت آدم رباها

همین کافی بود تا تیمی از ماموران پلیس برای دستگیری چهار مرد جوان وارد عمل شوند و با اقدامات فنی و پلیسی خیلی زود موفق به دستگیری متهمان شدند.

یکی از متهمان به ماموران گفت: ما از مرتضی که در بیمارستان است دستور گرفتیم تا راننده تاکسی را که یک چک رمزدار میلیاردی دارد به گروگان بگیریم و پس از دسترسی به چک رمزدار او را رها کنیم اما وقتی مرد جوان را به بیمارستان بردیم مرتضی که روز اول دستور داده بود راننده تاکسی را بدزدیم ادعا کرد که او را می شناسد اما چک رمزدار در دست او نیست که ما هم مرد جوان را رها کردیم.

کارآگاهان به سراغ مرتضی رفتند و او که روی تخت بیمارستان بود گفت: سال گذشته من در یک کانال تلگرامی عضو بودم که عکس یک چک رمزدار ۳۵۰ میلیارد تومانی گذاشتند و بعد از آن درباره این چک رمز دار با پسردایی ام صحبت کردم که او و دوستانش اصرار داشتند که عکس چک رمزدار را کدام یک از افراد گروه در کانال تلگرامی گذاشته است که ابتدا حرف هایشان را به تمسخر گرفتم اما اصرارهای آن ها باعث شد تا بگویم چک رمزدار برای یک راننده تاکسی است.

وی افزود: نمی دانستم آن ها چه تصمیمی دارند و حرف هایشان را جدی نگرفتم تا این که یک روز در بیمارستان دیدم راننده تاکسی را به بیمارستان آوردند و گفتند که چک رمزدار دست این مرد است که گفتم نه، چون واقعا نمی دانم عکس چک رمزدار دست چه کسی است و صحت دارد یا نه ؟

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها