سولسشر: باید مقابل تیم‌های ضعیف هم نتیجه بگیریم

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد می‌گوید این تیم مقابل قدرت های لیگ برتر بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته ولی جلوی تیم‌های ضعیف‌تر خوب بازی نمی‌‌کند که علتش به ذهنیت این تیم برمی‌گردد.

سولسشر: باید مقابل تیم‌های ضعیف هم نتیجه بگیریم

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد با پذیرش اینکه شیاطین سرخ مقابل قدرت‌های بزرگ لیگ برتر بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته ولی مقابل تیم های ضعیف‌تر نمایش خوبی ندارند این را ناشی از ذهنیت تیمش دانسته و می‌گوید قصد دارد چنین ذهنیتی را اصلاح کند.

منچستریونایتد بعد از پیروزی‌های اخیر خود در مقابل تاتنهام و منچسترسیتی حالا اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده. این دو پیروزی فشاری که سولسشر با آن روبرو بود را تا حد زیادی کاهش داده ولی او می‌داند که فراز و فرودهای یونایتد در فصل جاری در ادامه فصل باید اصلاح شود تا شیاطین سرخ بتوانند به دست‌کم کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار باشند.

سولسشر در این باره گفت:" این وضعیت ما ناشی از ذهنیتی است که در تیم وجود دارد و ما باید آن را اصلاح کنیم. اگر به بازی‌های ما با بعضی تیم های ضعیف‌تر نگاه کنید من همان موقع با اینکه تیم نتایج خوبی نگرفته بود ولی من خیلی نگران نبودم و همان موقع گفتم که یونایتد می‌تواند به روزهای خوب برگردد".

سرمربی منچستریونایتد در ادامه گفت:" لیگ برتر یک لیگ دشوار است و شما اگر ذهنیت درستی نداشته باشید نمی‌توانید خوب نتیجه بگیرید. من در ادامه مسیر روی تغییر ذهنیت تیم کار خواهم کرد. ما در تک تک بازی‌های این فصل فرصت داشتیم و من می‌توانم بازی‌های زیادی را برایتان مثال بزنم که باید در آنها پیروز می‌شدیم. ما می‌دانیم که باید مقابل تیم های رده پایین‌تر بهتر نتیجه بگیریم ولی می‌دانم که از این نظر هم بهتر خواهیم شد".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها