راکیتیچ: هیچ باشگاهی برای من مثل بارسا نیست

ایوان راکیتیچ از مصدومیت آرتور ملو بهترین استفاده را برده و بار دیگر به ترکیب اصلی بارسا برگشته است تا فعلا زمزمه های جدایی وی متوقف شوند.

راکیتیچ: هیچ باشگاهی برای من مثل بارسا نیست

ایوان راکیتیچ بزرگترین ابهام این فصل بارسلونا محسوب می شود. ستاره همیشه ثابت فصول گذشته، امسال به نیمکت ذخیره ها تبعید شد و جای خود را به آرتور ملو داد تا جایی که هفته به هفته شایعات جدایی او در انتقالات زمستانی پررنگ تر شد اما در چند بازی اخیر بارسا او با استفاده از مصدومیت آرتور به ترکیب ثابت بارسا برگشت و بار دیگر توانست ارزش هایش را به اثبات برساند.

نمایش خوب او برابر اتلتیکو و مایورکا شاید آرتور را نیمکت نشین کند. ستاره کروات در پایان بازی شب گذشته برابر مایورکا به خبرنگاران گفت:« در ماه های اخیر اتفاقاتی افتاد که اصلا خوب نبودند. برخی مواقع متوجه نمی شوید چرا این اتفاقات در مورد شما رخ می دهند ولی باید آنها را پذیرفت و من این کار را کردم. در فوتبال هیچکس چیزی را به شما هدیه نمی کند.»

راکیتیچ ادامه داد:« من همیشه در زمین همه توانم را می گذارم و اگر بتوانم در بارسا بازی کنم، بهترین اتفاق است و همیشه گفته ام که هیچ جا بهتر از بارسا برای من نیست؛ در باشگاهی که می توانم به جام گرفتن ادامه دهم.

همچنین می خواهم از فوتبالم لذت ببرم و به ادامه موفقیت های تیمم کمک کنم. می خواهم اعتماد مربی و هم تیمی هایم را به دست بیاورم. من برای هر چیزی آماده ام.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها