درخواست مجدد حزب موتلفه برای مناظره میرسلیم با روحانی

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، با اشاره به پیشنهاد میرسلیم برای مناظره با رییس جمهور، گفت: نامزد حزب در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ و رییس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی از رییس جمهور خواسته که در یک مناظره با وی شرکت کند.

درخواست مجدد حزب موتلفه برای مناظره میرسلیم با روحانی

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، با اشاره به سالگرد شهادت دانشجویان مبارز و روز دانشجو گفت: دانشجویان پس از کودتای آمریکایی انگلیسی ۲۸ مرداد ۳۲، دخالت آمریکا در ایران را محکوم کردند و رییس جمهور وقت آمریکا را با نفرت خود مواجه نمودند و رژیم مزدور پهلوی در انتقام گیری از دانشجویان، آنها را به خاک و خون کشید.

وی نقش دانشجویان را در خنثی کردن توطئه‌های آمریکا و ناکام گذاشتن برنامه های استکباری ستود و افزود: در سال های اخیر، جریان لیبرالیستی غربگرا کوشیدند این مقاومت دانشجویی را به نفع خود مصادره کنند و میراث‌خوار واقعه ۱۶ آذر شوند، اما هوشیاری دانشجویان و نسل جوان پرورش یافته در فضای جمهوری اسلامی اجازه نداد این تحریف تاریخ اتفاق بیفتد و مراسم ۱۳ آبان و حضور دانشجویان در نفی سلطه گری آمریکا و غرب بهترین گواه است.

بادامچیان موضع آقای عراقچی درباره برجام را بیان واقعیت حقیقی برجام دانست که نه تنها تحریم ها را برنداشت، بلکه بر آن افزود.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی درباره فرمان رهبری درخصوص اعمال رأفت اسلامی نسبت به بازداشت شده‌های اخیر گفت: تدبیر و درایت رهبر معظم در مهار توطئه ای که گفته می شود سه سال دشمنان انقلاب برای آن تدارک دیده بودند، سیاست ها و خواسته های دشمنان اسلام و ایران را ناکام می گذارد و این هوشمندی زبانزد اندیشه های سیاسی و سرویس های امنیتی دشمنان است. تفکیک اشرار از مردم عادی و از برخی که فریب خورده بودند، ظرف سه روز فتنه، دشمنان را مهار کرد و اکنون بین سران و فعالان و مزدوران استکبار و اغتشاش های اخیر در نوع برخورد با آنان، معظم له رأفت اسلامی را محور دانسته اند.

بادامچیان افزود: ملت ما انتظار دارد که مسئولان اقدامات خود و چگونگی توطئه های مستکبرین و عوامل اصلی وابسته و خودفروخته به امریکا و صهیونیست ها را به مردم گزارش دهند و با اشرار و آدمکشان و تخریب گران اموال مردم و عمومی برخورد جدی عبرت آموز و ریشه کن کننده شو،د ولی با فریب خورده ها و افراد عادی مدارا گردد.

وی با تقدیر از حضور گسترده مردم عراق در راهپیمایی اخیر گفت: بهترین راهکار دفع شر دشمنان و فتنه گران و تفرقه اندازها، وحدت و حضور مردم است. با هدایت مرجعیت و مردم عراق و لبنان نیز از همین روش می توانند دشمنان خدا و مردم را به انزوا بکشانند.

بادامچیان افزود: دولت نهایت بی تدبیری را در اجرای طرح افزایش قیمت بنزین داشت و وعده داد جلوی گرانی سایر کالاها را می گیرد، متأسفانه اکنون مسئولان دولتی پاسخگوی تصمیمات آسیب آور خود نیستند و به وعده ها نیز عمل نمی کنند.

وی تأکید کرد: دولت حداقل می تواند جلوی افزایش قیمت های مرتبط با خدمات دولتی را بگیرد. این خواست مردم است و دولت به جای وعده مکان دادن برای اعتراضات بهتر است طوری با مردم رفتار کند که به خواسته های مردم عمل نماید که جایی برای اعتراض نگذارد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به پیشنهاد مهندس میرسلیم برای مناظره با رییس جمهور اظهار داشت: نامزد حزب در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ و رییس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی از رییس جمهور خواسته که در یک مناظره با وی شرکت کند ولی تاکنون آقای روحانی پاسخی به این پیشنهاد نداده است. در حالی که این مناظره می تواند فصلی نو در پاسخگویی به ملت و روشنگری سیاسی را رقم بزند. من امیدوارم که ایشان به زودی پاسخ مثبت به این خواسته به حق بدهد.

بادامچیان درباره نشست ناتو تصریح کرد: دوران نیاز اروپا به ناتو گذشته است و ترامپ می گوید اروپا سهم هزینه های ناتو را بپردازد و آمریکایی ها حاضر نیستند با ۲۲ تریلیون دلار بدهی، هزینه های ناتو را بپردازند و شرکای ناتو هزینه ای ندهند. توهم در دوران دو قطبی شوروی ـ آمریکا توجیه وجودی داشت. اکنون نه خطر شوروی برای اروپا و غربی ها هست و نه آمریکا دیگر ابرقدرت است و همان طور که پیمان ورشور به پایان رسیده است و آمریکا مجبور است و آمریکا مجبور است ناتو را در پنتاگون ادغام کند.

منبع: روابط عمومی حزب موتلفه

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها