گل‌محمدی: سپاهان مدعی جدی عنوان قهرمانی است

سرمربی شهرخودرو می‌گوید لغو بازی تیمش با تراکتور موجب خارج شدن این تیم از شرایط مسابقه شد و به این مجموعه ضربه زد.

گل‌محمدی: سپاهان مدعی جدی عنوان قهرمانی است

یحیی گل‌محمدی در نشست خبر پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بعد از دو شکست متوالی، روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم‌. برای هر تیمی ممکن است هفته‌هایی از فصل را با شکست پشت سر بگذارد.

وی یادآور شد: مهم این است که تمرکزمان را روی مسائل فنی بگذاریم. با بچه‌ها زیاد صحبت کردیم و باید از این مقطع به خوبی عبور کنیم. هنوز کار دست خودمان است و باید تمرکز بیشتری داشته‌باشیم. مشکلاتی وجود دارد اما فقط با تمرکز و کار و تلاش بیشتر می‌توان این مسائل را حل کرد. با حریفی بازی داریم که مدعی جدی قهرمانی است. سپاهان بازیکنان و کادر فنی متبحری دارد و برای کسب سه امتیاز به میدان می‌آید. ما هم برای سه امتیاز تلاش می‌کنیم و بیش از هر زمان دیگری به حضور پررنگ هواداران نیاز داریم چرا که تیم نیاز به پشتیبانی و حمایت دارد.

سرمربی شهرخودرو تصریح کرد: متاسفانه ساعت برگزاری مسابقه، زمان مناسبی نیست و ممکن است مشکلات زیادی برای حضور هواداران به وجود بیاورد اما امیدوارم فردا ورزشگاه مملو از تماشاگر شود. باید از سازمان لیگ هم به خاطر شرایط پیش‌آمده برای ساعت و روز برگزاری مسابقات و همچنین لغو رقابت‌ها گلایه کنیم. مخصوصا لغو دیدار با تراکتور کار را برای ما سخت کرد چرا که تیم از شرایط بازی خارج شد و ضربه بزرگی خوردیم.

گل‌محمدی در ادامه از غیبت سینا زامهران، محمد آقاجانپور و حسین مهربان در بازی با سپاهان خبر داد.

سرمربی شهرخودرو درباره گرانی بلیت ورزشگاه و ساعت نامناسب برگزاری مسابقات تیمش گفت: وقتی یک تیم می‌خواهد موفق باشد، لازم است مسئولان شهری و استانی، باشگاه و هواداران متحد باشند. باید یک برنامه‌ریزی مشخص از ساعت تا قیمت بلیت برای حضور هوادار صورت گیرد تا شاهد پر شدن ورزشگاه باشیم. تابه‌حال اتفاق خوبی مثل آسیایی شدن برای فوتبال مشهد رخ نداده‌ بود و می‌توان از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد. مشهد یکی از بهترین‌ شهرهای آسیاست و این باید به دنیا نشان داده ‌شود. باید روی این موضوع کار شود، تا به بهترین نتیجه برسیم.

وی همچنین درباره صحبت‌های خداداد عزیزی درباره شهرخودرو گفت: از این صحبت‌ها بی‌اطلاع هستم. تا صحبت‌های خداداد عزیزی را نخوانم، نمی‌توانم نظر بدهم.

گل‌محمدی ادامه داد: دوست ندارم راجع به مشکلات صحبت کنم، همیشه دید مثبتی نسبت به مشکلات دارم. اتفاقات ریز و درشت کنار تیم می‌افتد اما کاری به مسائل حاشیه‌ای و آدم‌ها ندارم و در خصوص صحبت‌های منفی علیه خودم و تیمم نظری ندارم‌. آن قدر کار داریم که وقتی برای این مسائل نمی‌ماند.

گل‌محمدی گفت: هر بازیکنی ممکن است برای چند هفته افت کند. در فوتبال این یک امر طبیعی‌ است اما بازیکنان باید تمرکز بیشتری روی مسائل فنی و تمرین داشته‌باشند. بازیکنان قابلی دارم و به مهارتشان اعتماد کامل دارم. امیدوارم که تلاش بیشتری به ویژه برای بازی فردا داشته باشند.

او با اشاره به بازیکن خارجی تیمش اظهار کرد: چوچو بازیکن سرعتی و خوبی است، فکر می‌کنم امسال می‌تواند به ما کمک بیشتری کند و با توجه به نوع بازی و کیفیتش، نظر مثبتی داریم اما باید تمرکز بیشتری داشته باشد. روی چوچو خیلی حساب کرده‌ایم و به آینده امیدواریم‌.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها