پل طبیعت تا پایان سال برای جلوگیری از خودکشی ایمن سازی می‌شود

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل اراضی عباس‌آباد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده تا قبل از پایان سال ضریب ایمنی و جلوگیری از خودکشی بر روی پل طبیعت اجرا خواهد شد.

پل طبیعت تا پایان سال برای جلوگیری از خودکشی ایمن سازی می‌شود


میثم اخباری، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل اراضی عباس‌آباد با اشاره به ایمن‌سازی پل طبیعت اظهار کرد: با توجه به اتفاقاتی که روی پل طبیعت رخ داده است به همین منظور ایمن‌سازی این مجموعه در نظر گرفته شده است. در حال حاضر نیز دو الی سه پیشنهاد در اداره معماری مجموعه اراضی عباس‌آباد در دست بررسی و پیگیری است.

وی تصریح کرد: البته از آغاز بهره‌برداری پل طبیعت موارد ایمن‌سازی نیز رعایت شده بود اما برای افزایش ایمنی پل طبیعت مدلهایی در دست بررسی است که البته این مدل‌ها نباید به سازه پل طبیعت بار اضافی اضافه کند؛ همچنین زیبایی بصری پل نباید تحت‌الشعاع قرار بگیرد و ما نیز باید بتوانیم ضریب ایمنی پل طبیعت را افزایش دهیم.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل اراضی عباس‌آباد گفت:‌ در حال حاضر به جمع‌بندی برای اجرای طرح در رابطه با افزایش ضریب ایمنی پل طبیعت نرسیده‌ایم و پس از تایید طرحی در اداره معماری مجموعه اراضی عباس‌آباد اقدامات عملیاتی انجام خواهد شد.

اخباری افزود: قطعا طرح افزایش ضریب ایمنی پل طبیعت قبل از پایان سال روی سازه پل طبیعت نصب خواهد شد، اما نباید طرحی اجرا شود که زیبایی بصری پل طبیعت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها