سلطانی فر: روسا فدراسیون‌ها باید نگاه ویژه‌ای به ورزشکاران المپیکی داشته باشند

وزیر ورزش و جوانان گفت: در اتاق من به روی قهرمانان و المپیکی ها همیشه باز بوده است و گاهی از عملکرد روسای فدراسیون ها گلایه هایی مطرح می شود.

سلطانی فر: روسا فدراسیون‌ها باید نگاه ویژه‌ای به ورزشکاران المپیکی داشته باشند

مسعود سلطانی فر گفت: کشورمان اکنون در معرض ناجوانمردانه ترین و ظالمانه ترین تحریم های آمریکا قرار دارد و جامعه ورزش مردانه کنار ملت ایستاده است، افتخار همه ما بدون منت باید سربلندی ایران و شادی دل مردم باشد.

وی افزود: قهرمانان پرچمدار عزت و سربلندی نام ایران و ایرانی هستند و نباید به گونه ای عمل کنیم و صحبت شود که روحیه عمومی کشور و نشاط مردم با حرفهای حاشیه ای و دلسرد کننده دچار خدشه شود.

سلطانی فر با تاکید بر حمایت و پشتیبانی رییس فدراسیون های المپیکی از قهرمانان خود گفت: در اتاق من بروی قهرمانان و المپیکی ها همیشه باز بوده است و گاهی از عملکرد روسای فدراسیون ها گلایه هایی مطرح می شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ریاست فدراسیون یک کار تمام وقت و برنامه دار است و رییس فدراسیون در فاصله دویست روز تا المپیک چه برنامه مهم‌تری جز حمایت و پشتیبانی از قهرمانان و سهمیه داران المپیکی دارد؟ من بعنوان وزیر ورزش و جوانان هیچ کوتاهی در این زمینه نمی پذیرم.

سلطانی فر در پایان با اشاره به جلسات منظم و کارشناسی ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک گفت: خوشبختانه همراهی و همگرایی خوبی با کمیته ملی المپیک داریم و برنامه ها و عملکرد تک تک فدراسیون های المپیکی را مرتب رصد می کنیم و بزودی بازدیدهای خود را از اردوهای آمادگی تیم های ملی برای کسب سهمیه المپیک از سر خواهم گرفت.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها