شب رویایی مسی مقابل مایورکا رقم خورد

مهاجم بارسلونا با هت‌تریک برابر مایورکا توانست از مهاجم پرتغالی و بازیکن رئال مادرید عبور کند.

شب رویایی مسی مقابل مایورکا رقم خورد

لیونل مسی در دیدار شنبه شب بارسلونا و مایورکا درخشید و در پیروزی ۵ بر ۲ تیمش توانست هت‌تریک کند. ستاره آرژانتینی به هشت هفته نیاز داشت تا ۱۲ گل به ثمر برساند. مهاجم بارسلونا با سومین گلش برابر مایورکا از کریم بنزما پیشی گرفت تا آقای گل لالیگا شود. این اتفاق در حالی رخ داد که مسی در ۱۰ بازی گلزنی کرد (دوبازی تنها یک نیمه به میدان رفت) و بازیکن فرانسوی در ۱۲ بازی توانست یازده گل به ثمر برساند.

مسی دو گل نخست خود را با دو شوت زیبا در نزدیکی محوطه جریمه به ثمر رساند و گل سومش زمانی اتفاق افتاد که در محوطه بود. به نظر می‌رسد در این فصل بازیکنی نتواند با مسی برای کسب جایزه پیچیچی (بهترین گلزن لالیگا) رقابت کند. مهاجم بارسا تا هفته هفتم گلی به ثمر نرسانده بود. او آسیب‌دیدگی‌اش را پشت سر گذاشت و در دیدار برابر سویا از روی ضربه آزاد گلزنی کرد. پس از آن دیگر کسی نتوانست ستاره آرژانتینی را متوقف کند و این بازیکن از بنزما عبور کرد و در جایگاه همیشگی‌اش قرار گرفت.

مسی علاوه بر این دیشب توانست از کریستیانو رونالدو پیشی بگیرد. مهاجم آرژانتینی برای سی و پنجمین بار در لالیگا هت‌تریک کرد. رونالدو با ۳۴ هت‌تریک لالیگا را ترک کرده بود.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها