ناراحتی ساری از عملکرد بازیکنانش مقابل لاتزیو

سرمربی یوونتوس گفت که بازیکنان به استراتژی‌اش احترام نمی‌گذارند.

ناراحتی ساری از عملکرد بازیکنانش مقابل لاتزیو

یوونتوس ۱۰ نفره شنبه شب در هفته پانزدهم سری آ با نتیجه ۳ بر یک مغلوب لاتزیو شد و نخستین شکست فصل را تجربه کرد. مائوریتسیو ساری پس از بازی گفت: نیمه اول بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه در وقت‌های اضافه حریف به گل رسید. نیمه دوم بر اساس اتفاق‌ها پیش رفت و بیشترشان علیه ما بود. با این حال زمانی که هر دو تیم یازده نفره بودند ما خیلی خوب بودیم.

سرمربی یوونتوس در ادامه اظهار کرد: اغلب بازیکنان به استراتژی من احترام نمی‌گذارند و در موقعیت اشتباه قرار می‌گیرند. به خاطر این حواس‌پرتی‌ها تاوان دادیم. ما پیش از بازی درباره پست‌های دقیق صحبت کردیم اما خوب آنها را پوشش ندادند.

داور در دقیقه ۶۹ با کارت قرمز کوادرادو را اخراج کرد. سرمربی ایتالیایی در رابطه با این موضوع گفت: موقعیت گل صد درصد نبود به همین خاطر با تصمیم داور موافق نیستم. کارت زرد جریمه درستی بود. کارت قرمز سختگیرانه بود. با این حال این موضوع در کنترل ما نیست و در ابتدا ما مقصر هستیم که باعث می‌شویم چنین شرایطی به وجود آید.

ساری در پایان اظهار کرد: در نیمه اول اشتباهات زیادی ندیدم. ما خیلی خوب کار می‌کردیم و شانس داشتیم بازی را ۲ بر صفر کنیم. شاید ما در کرنر کمی کند بودیم و دروازه‌مان باز شد. در نیمه دوم زمانی که بازی برابر بود کارت قرمز شرایط را کاملا تغییر داد. بازی را از دست دادیم. البته من پیشرفت را در تیم دیدم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها