توخل: نیمار در شرایط سخت بهتر از امباپه بازی می کند

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی برابر مون پلیه پرداخت. او تاکید کرد که نیمار در شرایط سخت بهتر از ام‌باپه بازی می‌کند.

توخل: نیمار در شرایط سخت بهتر از امباپه بازی می کند

پاری سن ژرمن در حساس ترین دیدار هفته هفدهم رقابت های بوندسلیگا به مصاف مون پلیه رفت. تیم توماس توخل در این دیدار خارج از خانه توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد تا فاصله‌اش را با تیم دوم جدول رده بندی به 11 امتیاز رساند.

توماس توخل در نشست خبری بعد از بازی به انتقاد از ورزشگاه حریف پرداخت. او گفت: ورزشگاه مون پلیه بسیار بد است و از طرف دیگر بازی کردن برابر این تیم هم بسیار سخت است. بازی کردن در چنین ورزشگاهی واقع سخت است و در همان دقایق نخست دو بازیکن ما مصدوم شدند و مجبور شدیم که تغییراتی را در ترکیب تیم به وجود آوریم.

او ادامه داد: هواداران مون پلیه به شدت تیم خود را تشویق می‌کردند و فضای خاصی را به وجود آورده بودند. آنها سر ناواس را با شی ء که پرتاب کردند شکستند و او را مصدوم کردند با این حال توانستیم در این ورزشگاه سخت به پیروزی برسیم و سه امتیاز را به دست آوریم. خوشحالم که توانستیم در این شرایط سخت به پیروزی دست پیدا کنیم.

توخل در ادامه سخنان خود گفت: شرایط بازی غیر عادی بود اما این ما بودیم که این پیروزی ارزشمند را کسب کردیم و با شایستگی هم به سه امتیاز رسیدیم. بهتر از حریف بازی کردیم و شایسته پیروزی بودیم. چالش بزرگی داشتیم اما سربلند از آن بیرون آمدیم.

سرمربی پاری سن ژرمن در پایان درباره نیمار و ام‌باپه گفت: شرایط برای دو بازیکن کلیدی ما اصلا آسان نبود. بازی کردن در چنین شرایطی برای هر بازیکنی سخن بود. نیمار در شرایط و فضاهای سخت بهتر از امباپه بازی می کند چرا که تجربه بیشتری هم دارد.

هم نیمار و هم ام‌باپه توانستند که در این دیدار گلزنی کنند تا در پیروزی تیم خود نقش داشته باشند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها