مسی ژاپنی در نوکمپ؛ رویایی که کامل می شود

کوبو تاکه فوسا ستاره ژاپنی رئال که قرضی برای مایورکا بازی می کند امشب احتمالا در ورزشگاه نوکمپ برابر بارسا به میدان خواهد رفت.

مسی ژاپنی در نوکمپ؛ رویایی که کامل می شود

شاید هرگز نتوانیم متوجه شویم که تاثیر محرومیت نقل و انتقالاتی سال 2015 روی باشگاه بارسلونا چه اندازه بوده است. بارسلونا مارس 2014 بود که از سوی فیفا به دلیل جذب غیر قانونی بازیکنان زیر 18 سال به محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی محکوم شد. بارسا توانست با ادعای فرجام، پنجره تابستانی سال 2014 را نجات دهد ولی فرجام خواهی در دادگاه حکمیت ورزشی بی نتیجه ماند و بارسا دو پنجره سال 2015 خود را از دست داد.

محرومیت بارسا باعث شد تا 14 بازیکن تیم های پایه این تیم که بر اساس آنها دچار محکومیت شده بود، از این باشگاه جدا شوند. یکی از آنها کوبوی ژاپنی بود که پس از 4 سال حضور در لاماسیا مجبور به بازگشت به کشورش و باشگاه اف سی توکیو شد.

برخی از این بازیکنان پس از اتمام محرومیت بارسا و رسیدن به سن قانونی به این باشگاه برگشتند ولی کوبو تابستان امسال زمانی که شانس بازگشت به بارسا را داشت، ترجیح داد به پیشنهاد رئال مادرید پاسخ مثبت بدهد. اتفاقی که باعث آزردگی خاطر شدید بارسلونا شد. در واقع هم پیشنهاد مالی رئال بهتر بود(یک میلیون یورو دستمزد سالانه) و هم دورنمای جذاب تری برای وی ترسیم شده بود.

کوبو تابستان در اردوی رئال در آمریکا حاضر بود و بازی های خوبی نیز انجام داد ولی زیدان برای اینکه به او بیشتر بازی برسد، اجازه جدایی قرضی اش را صادر کرد. کوبو با قراردادی یک ساله و قرضی راهی مایورکا شد و تا به اینجا در اغلب بازی های تیمش حاضر بوده است.

کوبو که به مسی ژاپنی مشهور است، امشب باید همراه با مایورکا به مصاف تیم سابقش بارسلونا برود. زمانی که او در لاماسیا بود، رویای بازی در نوکمپ را در سر داشت و حالا نه با پیراهن بارسا که با پیراهن مایورکا به آرزوی دیرینه خود دست خواهد یافت. باید دید واکنش هواداران بارسا به او چگونه خواهد بود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها