نیازمند به دنبال تکرار کلین‌شیت‌های خود

استارت گل نخوردن های گلر ملی پوش سپاهان از دیدار برگشت برابر شهرخودرو (پدیده) زده شد.  

نیازمند به دنبال تکرار کلین‌شیت‌های خود

دقیقه 5 دیدار برگشت سپاهان برابر شهر خودرو در هفته بیست و نهم رقابت ها بود که دروازه پیام نیازمند روی ضربه پنالتی امین قاسمی نژاد باز شد و سپس مدت ها سپری شد تا بار دیگر نیازمند توپ را از دروازه اش بیرون بیاورد.

دیدار پایانی لیگ هجدهم برابر استقلال خوزستان، هشت دیدار لیگ نوزدهم و یک دیدار جام حذفی سپری شد تا در نهایت نیازمند در دقیقه 45 بازی با پارس جنوبی بار دیگر با یک ضربه پنالتی دروازه اش باز شد. با این حال در همین بین بود که رکورد 940 دقیقه گل نخوردن در تاریخ فوتبال ایران به نامش ثبت شد.

پس از آن مسابقه اگرچه سپاهان توانست یک بازی حساس برابر تراکتور را با پیروزی پشت سر بگذارد ولی در دیدار برابر پیکان نیازمند دروازه اش را در جام حذفی باز شده دید و دو دیدار برابر استقلال و نساجی مازندران هم خوشایند نبوده است. سنگربان 24 ساله سپاهان، اگرچه در وطنی نمایش خوبی داشت ولی نتوانست مثل فصل گذشته با کلین شیت بازی را خاتمه دهد.


حالا در شرایطی نیازمند به ورزشگاه امام رضا باز می گردد که طی 3 بازی آخر، 5 گل دریافت کرده و شرایط سپاهان هیچ شباهتی به دیدارهایش قبل از مسابقه برابر پارس جنوبی جم ندارد و در این بین مصدومیت پورقاز هم وضعیت را در خط دفاعی پیچیده تر کرده است؛ پس کار نیازمند بازگشت به مشهد اصلا ساده نخواهد بود، آن هم مقابل تیمی که با شکست مقابل استقلال، در خانه به سه امتیاز می اندیشد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها